Deputatul Vitalia Pavlicenco se vrea băgată în seamă

Azi am fost în Parlament. A doua oară. M-a abordat imediat doamna deputat Pavlicenco, să-mi reproşeze (a cîta oară? – ea pretinde că e al doilea caz, mie mi se pare că fiecare a doua oară cînd ne vedem are ceva să-mi reproşeze, de parcă nu ea ci eu aş fi demnitar, politician, ales al poporului) că n-am arătat-o în reportajul No comment de la clubul de presă. Io mă aşteptam să fie supărată că am pus-o în context negativ cu
plictisul din legislativ, dar ea îşi aminteşte ranchiunos nemulţumiri mai vechi.

Totuşi mă întreb, madam deputat a venit la acea discuţie ca să se exprime/informeze, sau ca să dea bine la public?! Altă dată era nemulţumită că în comunicatul Hyde Park sau al grupului de iniţiativă organizator nu era pomenit partidul lor, care a făcut mari eforturi să mobilizeze tinerii pentru a marca în marş prin centru aniversarea a 90-a de la unirea Basarabiei cu România. Dar eu credeam că au făcut asta sincer, din inimă şi ca să-şi mai vînture drapele galbene (să nu prindă mucegai la sediu), ei însă au vrut să fie văzuţi la tv sau măcar pe internet!

Nici nu-mi făceam iluzii că politicienii ar avea alte intenţii, mai ales cînd în acest stat opoziţia e neglijată de presa propagandistică de stat şi de partid. Dar să ajungi pînă la şicanarea permanentă a unuia dintre puţinii gazetari liberi e cam mult. Oare dacă ajunge la putere, doamna o să pună şi miliţia pe mine, că n-am scris pe acest blog despre ea de bine?!

2 răspunsuri

  1. Off-topic.
    Este admirabil ce faceti. Felicitari.

  2. ii este drag de tine

Lasă un comentariu