Am rămas sub pragul electoral, dar contez şi io ca Nantoi pe schimbare rapidă

Vă spuneam mai ieri că am înscris o partidă libertină în electorala alternativă. Pentru că am investit în campanie cam cît au dat ecologiştii sau alţi zgîrciţi din electorala adevărată, mai ales pentru că eram ocupat cu serviciul şi cu competiţia cea mare, n-am avut timp să mă ocup de promovare şi astfel am luat cam cît aş fi luat dacă era posibil să candidez independent (chiar mi se pare strigător la CEDO, vorba lui Ghenadie, fratele meu, că şi în acest joc au fost exluşi cei care vor să concureze în afara partidelor, fie şi virtuale). Aşadar, am rămas sub prag, pentru că mi-au lipsit cîteva voturi = cam un procent de alegători.
Mai am totuşi o speranţă, că unul dintre partidele cel mai slab cotate nu va putea desemna cei doi deputaţi şi, prin redistribuire vor ajunge şi la mine nişte puncte sau, mai degrabă, să militez activ pentru descalificarea partidului cumătrilor, pentru că aceştia nu vor să iasă din anonimat.
Dacă vor fi acceptaţi aşa cum se prezintă, mă voi consola cu gîndul că măcar cu Partidul Păcii am şi io două colege (din Hyde Park), care au fost mai prevăzătoare.
Dacă însă intru şi io acolo, n-am să le iert niciodată că m-au trădat şi s-au încumătrit cu pacifiştii, numai să ajungă în legislativul prefăcut, deci voi face fracţiune cu alţii sau altele, să ştie ele!

5 Răspunsuri

  1. şi eu, şi Irina am aderat la Partidul Păcii înainte ca tu să-l formezi pe-al tău (dacă al tău era format, mă mai gândeam încă :) ), aşa că n-ai cum să ne acuzi de tradare :P

    lasă că peste câteva luni ne expiră nouă mandatul de deputat virtual, data viitoare nu vei fi ocupat cu electorala reală şi vei trece şi tu pragul. Doar că noi nu trecem la tine …nu ne permite partidul :D

  2. K, poate negociem între timp. Stăm la taifas în trei, sau chemăm şi pe liderul pacifist? Numai să nu fie şi el fumeie, că m-am ars, bat recordul lui Iordan :p

  3. tu crezi ca iordan era la negocieri cu lideri (membri/reprezentanţi) de organizaţii în filmuleţul ăla? ştii tu ce ştii în aşa caz, ceea ce numai adevaraţii negociatori pot şti…
    p.s. tu ţi-ai anunţat partida gata formată, nu ne-ai invitat, nici anunţat despre ideile-ţi libertine, deci nu ne acuza de trădare că o să te acuzăm noi de calomnie şi învinuiri pe nedrept.

  4. Oricum, azi am luat interviu de la Mihai Bologan şi am aflat că se cunoaşte deja identitatea tuturor celor 33, deci n-am nicio şansă de a ajunge pe uşa din spate sau în urma recalculării votului :p
    Dacă ziceţi că nu e vina voastră vă iert, dar amintesc că la toamnă vom candida iar, să vă hotărîţi pînă atunci dacă mai staţi la putere cu o guvernare pseudo-pacifistă, sau vă lansaţi în luptă alături de mine într-o cauză mai dreaptă şi plină de surprize plăcute ;-)
    Poate mergeţi careva între timp la Iordan să negociem o eventuală cooptare a lui. Pe voi vă va asculta mai atent.

  5. poate fi iordan cel mai liberal, dar eu cel putin nu o sa i iert vreodat comunismul. iar cu o eventuala cooptare a lui iordan in partida, m ai pierdut pentru totdeauna…ca membra a partidei.
    oricum, tu decizi :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,383 other followers

