acum un an

Se face fix un an de cînd am luat bătaie de la poliţişti în spatele clădirii guvernului!
Am rămas fără două camere video scumpe şi-s marcat pe viaţă. Încă n-au găsit făptaşii, dar imaginile mele se pare că au ajuns la Starîş, în filmul de propagandă AtakanaMaldovu…

11 Răspunsuri

  1. [...] » acum un an Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole [...]

  2. Stanga asta!

    Nu e vorba de partidele de stanga. E vorba de mana mea stramba, ciunta, care culege nu tocmai bine. Adevarat si cu dreapta am probleme. Fire-ar naibii de primar! A fost multa geata iarna asta si eu am cazut. Apropos, anticipam o cadere…in vreun pacat, in vreun pat…
    Revin la subiect…stanga asta a mea a cules la un moment liveral, iar dreapta asa calica cum e la moment a corectat pe loc: liberal. Ulterior am inteles ca stramba avea dreptate in cazul concret al liveralilor nostri.
    Asa-i la noi se face politica de balci balcanic, dar uneori cu elemente de auction occidental. Unii promit salam de 2 si 10 ca pe vremurile “bune”. Iar “dreptii” dau mai mult: liver European. Este motivul pentru casre eu le voi zice in continuare liveral adica ceva ieftin, chip-uri adica.
    Diverse.
    1/. Cocomentariu celui ce ma crede dezavuat pentru colaborarea cu ziarul liber si independent /ca toate ziarele noastre/ Tara Moldovei. Nu regret nici colaborarea cu Tara Moldovei, nici majoritatea celor publicate acolo. Cititi!. Nu sunt eu avocatul tov. Stepaniuc, dar vedeti ca omul e pe calea indreptarii. Si spre deosebire de “unionistii de est” el este un patriot sincer al acestei tari.
    2/.Ghitsa este la a doua boamba ce o arunca in gradina mea. Nu ma supar fiindca nu observ de asta data o reavointa; e vorba de neintelegere a persoanei mele. La o adica nici eu nu-l inteleg totdeauna pe acest iu tsu, asa-s orietalii astea, uneori prea subtiri. Dar chipul vazut de Gitsa e unul deformat. Il sfatui sa citeasca tot pe curaj Istoria cea adevarata a lui iu tsu si altele. Daca nu intelege, sa mai intrebe…

    Iurie Tsurcanu

  3. De Eră Nouă

    Încerc un prolog în versuri, neoriginale, dar bune… La tema New Age.

    Shiva nataraj /Şiva dansînd/

    E Şiva dansînd
    Pe toate meridianele
    Sublimul său joc
    Jocul vieţii, jocul morţii –
    Jocul devenirii.

    Bigoţilor! Închideţi-vă ochii!
    Astupaţi-vă urechile!
    Ca să nu vedeţi/auziţi!
    Ca să nu vă smintiţi!
    Etc

    Semnul dinstinctiv al Erei Noi în care trăim, unii fără a conştientiza, este devenirea. Una din cărţile de referinţă aşa şi se numeşte De la existenţă la DEVENIRE . Nu mai e important ce suntem, important este ce reuşim să devenim. Este de fapt revenirea la Heraclit dar şi la chinezi şi alţi orientali.
    Imnul Erei Noi /refrenul/

    A fi înseamnă-a fi în devenire
    Mereu acelaşi şi mereu un altul
    Vecin cu hăul şi înaltul
    Mereu în naştere şi în murire…
    A fi înseamnă-a fi în devenire!

    Este expresia versificată a relaţiei între existenţă şi devenire. /Altul ar zice poetică. /
    Va urma
    Diverse.
    1/. Eroi, martiri, jertve. Trebuie să facem distincţie. Dar vrem să avem eroi. Şi nu vii ci morţi /modelul cartofului valabil pentru romînii de pretutindeni/. Şi iată că V. Boboc – jertva abuzului poliţienesc este ridicată la rangul de erou. Dacă are alte fapte pe 7 aprilie, sau anterior – mă rog – se poate… Are nevoie conducerea de eroi. Şi i-am fi putut avea. Acelaşi Ghimpu-vodă putea să fie prezent în PMAN şi să conducă tinerii, precum se cade unui senior cu experienţă.
    Da A. Mătăsaru ce-i? Nu aud de el nimic, dar nici de măgăriţa sa. Aceasta are mai multe merite ca toţi liderii AIE laolaltă.
    2/. Lalele, lalele. Şi „Trandafirii tăi…”. S-au ofilit. Şi portocalele s-au alterat…Observăm un lanţ de co-revoluţii. Pă cînd la noi – mă întreb şi eu ca prostu.
    Iurie Ţurcanu.

    PiS. Am ajuns la ideea acestui format: o temă principală+Diverse. Aşa voi continua.

  4. acu un an,draga oleg au luat si altii bataie!

  5. http://www.curaj.net/?p=35094

  6. http://www.curaj.net/?p=35146

  7. A trecut un an! Ce ai realizat intre timp,in afara de experienta? Nu crezi ca la varsta ta,tara are nevoie de casatoriti si copii? Timpul trece degaba,altfel,tu te lupti pentru nimica,si pentru nimeni.

  8. Reabilitarea Luceafărului
    Motto: Venea plutind în aderăr
    Scăldat în foc şi soare.
    /Mi Emi/

    Prologul tot în versuri va fi, din Garcia Lorca.

    Steaua Venus azi dacă
    E-armonie a lumii
    Ecleziastul să tacă!
    …Venus e-adîncul genunii din suflet
    Iar omul de rînd este-un înger căzut…

    Iar mai departe am uitat. Aici este însă miezul, care e de neuitat, de neşters din memoria mea, destul de selectivă.
    Dar vorba e de Eminescu şi de un personaj sui generis, zis Satan, dar uneori şi impropriu Lucifer – îngerul luminos, Fiul Zorilor /avem şi noi personajul Zorilă!/. Identificarea Satan-Lucifer este opera teologilor destul de tîrzie. Să fie clar – nu sunt eu avocatul Satanei /am fost oficial în instanţă acuzat de fra Laie Daibîja./. Eu am interes pentru Luceafărul lui Eminescu, dar şi de poet, care, spre regret, necesită apărare. Luceafărul nu e Lucifer, dar nu este absolut diferit de el. Întro traducere enleză am găsit anume aşa tradus Lucifer, dar asta-i problema traducătorilor. Luceafărul eminescian este definit ca un Fiu al Tatălui, dar nu căzut, ci trecut printro criză «de identitate», ca să folosesc un termen uzat la noi. Şi dacă ar fi căzut, nu era tragedie cosmică, era doar pierzarea sa.
    Lucrurile pot fi privite şi din alt ungher. Eminescu – filogerman în esenţă – nu doar a fost influienţat din Goethe, ci şi l-a continuat pe linia reabilitării «celui rău» în persoana lui Mefistofel. Eminescu face asta în altă parte, în poemul Mureşanu (Citez pentru cei teferi, care nu se tem de «sclinteală»: Mărire ţie Satan!/de trei ori ai învins…) şi aici povestea e alta, eu prefer să nu comentez, dar nu o pot face pă neznaiul, ca alţii – bigoţii gen Dabija. ( Aici poate fi şi influienţa altui «înger căzut» – Byron). În context nu e de mirare că Biserica Română l-a condamnat pe Eminescu alături de alţii ( Al Ioan Cuza etc) la Iad prin postarea chipurilor lor în Scena Iadului de la biserica Patriarhiei Române. Acesta a fost subiectul litigiului meu cu Dabija în care acesta şi-a demonstrat nu doar bigotismul, coruptibilitatea, dar şi agramăţia. De ticăloşie nici vorbesc. Asta ca să fie clar celora care nu înţeleg poziţia mea faţă de el – sunt motivat, inclusiv personal.
    Eminescu trebuie apărat de aceşti prieteni falşi, care modelează un Eminescu, după chipul şi asemănarea lor. Mihai este şi el un poet ca Laie; şi gazetar ca Laie. Cu unica deosebire că Laie mai e şi proprietar (prin furt) de ziar. Că Laie e editat prea mult, iar Mihai a avut o singură ediţie, înfgrijită de alţii. Că Laie face averi, iar Mihai a murit sărac şi nebun.
    Eminescu trebuie apărat şi de potapievicii evoluaţi care se cred în stare de a-l substitui pe Eminescu, dar care nu au ostenit elementar să-l înţeleagă.
    Contra tuturor acestora chinezul iu tsu propune soluţia:
    EMINESCU SĂ FIE VALORIFICAT! Nu ca poet, ci ca mare spirit, ca unul cu contribuţie esenţială la spiritualitate ( nu naţională – universală!).
    Diverse.
    1./Nu doar timpenii se publică în Tîmpul. Azi se aduc omagii lui Nicolae Mătcaş, care a fost cel mai integru şi profesionist ministru de la 90 încoace. Şi carele în plus a fost duşmănit de Laie Daibija – nu cunosc motivul. La 1990 acesta a optat pentru contracandidatul lui Mătcaş, un Ţurcan (ţurcanii ăştea!), şef la Costiujeni. De ce nu pentru un şef la oncologic etc aşi întreba dacă aşi fi în mintea lui. Şi eu ştiu de ce această opţiune. Dar s-s-t! A încercat să-i ia fotoliul în toamna lui 90 /poate 91/.
    Dar se publică nu graţie lui Teleleu asemeni material valoros, ci dnei Tatiana Corai, responsabilă de numărul în cauză.
    2./ Observ pe curaj.net mai multe materiale pertinente la tema 7 aprilie. Cei care au suferit nu trebuie să se împace cu simbolismul practicat de «ai noştri», care sunt cu interes electoral. Nu monumentului propus de incultul Cataragă! Ca să vezi – ne arată el simbolul verticalităţii. Nouă care ştim că de la începuturi falusul a fost şi va rămîne în vecii vecilor. A-a-min!
    Iurie Ţurcanu

  9. Turcanule,la fiecare comentariu trebuie sa-l arati pe Eminescu?

  10. http://www.curaj.net/?p=35380

  11. Chelea ră și răpănoasă ori o bate, ori o lasă.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,290 other followers

