Cerere către comisarul de Rîșcani, mun. Chișinău

Subsemnatul, Oleg Brega, născut în 1973, domiciliat la Pepeni, Sîngerei

Vă informez că la 29 iulie 2011 am fost agresat în incinta Universității Slavone, de pe str. Florilor din Chișinău. Despre acest fapt am anunțat poliția imediat cînd am avut posibilitatea fizică. Am fost chemat în aceeași zi să scriu explicații despre cazul reclamat la CPs Rășcani, polițistului de serviciu. Apoi de caz s-a ocupat A.Djuraev, care a ținut dosarul cîteva luni, înante de al-l trimite la procuratură. Am înregistrări video cu acel incident și credeam că investigația va decurge rapid. Dar am fost chemat de anchetatori de mai multe ori, fără însă ca să ajungem la o încheiere logică a investigației.

După ce a fost restituit de mai multe ori dosarul de la procuratura de sector, el a fost repartizat anchetatoarei I. Caun.

Tot dînsa a preluat alt caz, mai recent, cînd am fost agresat în microbuzul 110, pe 25 aprilie 2012. Ultima dată am fost chemat ca să mi se spună că înregistrările video prezentate nu sunt originale și că trebuie să aduc alt disc, pentru că unul dintre agresorii mei de la Univ. Slavonă pretinde că imaginile ar fi trucate. Am adus azi un DVD cu imaginile originale, dar mă întreb și vă întreb, dacă prima expertiză a durat aproape un an, oare la a doua nu vor trebui alți doi? Și în celălalt incident, dacă se va constata că cei doi au comis o contravenție, nu va fi prea tîrziu să fie amendați, avînd în vedere că degrabă expiră termenul de prescripție prevăzut de lege?

În lunile care s-au scurs eu doar am fost întrerupt cu motiv sau fără de la ocupațiile mele și purtat pe drumuri la expertize și altfel de întrevederi, dar pînă acum nu am acte doveditoare că aceste eforturi nu au fost zădarnice, că statutul meu nu  a fost schimbat între timp din victimă în făptaș…

Domnule comisar, vă rog să interveniți în aceste cazuri ale mele și să dispuneți examinarea lor rapidă, profesionistă și responsabilă, ca dosarul să fie trimis cît mai repede în următoarele instanțe și eu să văd în timp rezonabil soluționarea lor, altfel voi fi nevoit să apelez la instanțele de judecată pentru a impune justiția și recuperarea prejudiciilor cauzate nu doar de agresori, ci și de anchetatorii care fac investigații de mîntuială, tărăgănează intenționat sau pentru că nu pot lucra mai eficient, astfel devenind voit sau involuntar complici ai abuzurilor comise în privința mea.

Cer schimbarea anchetatorului pe cazule reclamate de mine, din 29 iulie 2011 și din 25 aprilie 2012, urgentarea finalizării anchetei și informarea mea despre rezultate, conform prevederilor legale.

4 Răspunsuri

  1. Ti-am urmarit filmul pe youtube. Felicitari pt. curaj. Cred ca ti-ar trebui un avocat, sau ceva sprijin legal calificat… de ex. faza ca ei au pretins ca sunt trucate imaginile- daca dovedesti ca nu-s trucate, ar trebui capitalizat impotriva lor acest fapt: au incercat sa induca in eroare instanta si au mintit (ca sunt false)….
    Succes si iti tin pumni ! Am dat share pe facebook la filmarea ta, sa vada cat mai multa lume intamplarea.

  2. http://ziare-stiri.tk

  3. ce s-a intamplat pana la urma.? am vazut video pe youtube si sunt curios despre ce a urmat

  4. nimic, e dosar îngropat

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,386 other followers

