Procuratura Generală are profeți sau mașina timpului

Citație antedatată de la Procuratura Generală Incredibil, dar adevărat, am fost sunat mai ieri de un procuror, care a zis că vrea să mă audieze pe marginea unui text publicat pe Curaj.Net. I-am zis că aștept citație legală și i-am dat adresa căsuței poștale, care, de altfel, era afișată și pe pagina web. Ieri am intrat pe acolo și am găsit două țidule, pliate, băgate una în alta, fără plic, fără ștampila poștei. Asta m-a pus în gardă și le-am citit amănunțit. Una cică era citație pentru data de 16 iulie, și alat e citație repetată pentru data de 20. 
Dar nu degeaba m-a pus în gardă faptul că citațiile n-au plic și sunt aduse personal de procuror sau vreun curier de-al lui, ambele au aceeași dată de ieșire, chiar dacă numerele sunt ușor diferite, iar ultima se referă la evenimente care aveau să urmeze peste 3 zile, deci reprezintă o gaură în timp. Ceea ce nu s-a mai văzut pînă acum. Oare nu cumva procurorul ghiduș deja m-a dat în urmărire generală de azi că poimîine n-am venit la a doua citare și nici n-am explicat de ce nu vin?
Vă mai miră că PG e ineficientă în investigarea crimelor și a altor infracțiuni?

Un răspuns

  1. [...] Citaţia repetată – pagina 1 – a fost semnată în aceeaşi zi cu prima citaţie. ambele nu au semnele/ştampila poştei RM [...]

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,313 other followers

