L-am creat!

eubotos.jpgO.Brega se alintă cu alune, iarna 2007-2008
În ultimele două ore din anul 2007 am creat acest blog ca să mă exprim în anul care vine.
Am unde să mă exprim pe web (d. ex. pe Curaj.Net, dar e bine să ai şi un colţ al tău unde să-ţi aduni impresiile grămadă.
Cine stă cu mine?

4 Răspunsuri

  1. haide mai OB ca ma faci a rade ca ma pis pa mine !

    stai in fata blidului ca vacuta in fata clai !

    de ce te porcesc aici ? e zi de anul nou ,si tare mie foame si mie,in asta stat criminal si cu criminali in el,ne infomenteaza pe toti ,vai de noi ,scris de mine baraboi !

    jan.1.2008.

  2. baraboi! tu ganesti! uite shi mutra dulshi o facut brega!🙂

  3. Admit că mutra mi-e şi dulce şi gravă. Cam aşa vreau să fie acest blog, sincer, dur dar şi glumeţ. Promit că o să fac eforturi să scriu cît mai des ca să nu vă plictisiţi!

  4. amuuu ,nu va maneti !

    fereascate dumnezeu sa ti fie foame si ,ca sa o astamperi,sa bei apa !

    e bai aici,aici e bai mare,in acest stat criminal si cu criminalii de comunisti la putere, e un stat unde toate usele sunt inchise si nimanui nui pasa ca mor oameni de foame si de frig.

    aici orice ministru comunist ,primar comunist simte o mare ura sa ti faca un serviciu, sa te asculte,sa te ajute !

    mie foame oameni buni ,si reactionez,ertati ma !

    Balti, Basarabia

Lasă un răspuns

