Europa libera sau cenzuroasa?

Aud mai ieri la Europa Libera ca pe 24 ianuarie, la ULIM va fi lansata a treia carte cu jurnalele difuzate la acest post in cadrul emisiunii de simbata, gazduita de Valentina Ursu.

Mi- am amintit cu această ocazie ca acum un an am fost invitat si eu sa scriu jurnal pentru a fi citit in emisiune, mi s-a promis chiar un onorar motivant pentru somerul de mine. Dar am avut surpriza sa constat ca in ultima editie a anului 2006 n-a fost pus pe post, nici in prima din anul urmator. Am sunat sa aflu ce se intimpla si am fost rugat sa mai scriu o data, acela fiind deja neactual. Am inteles, am acceptat explicatiile si am mai lucrat o data.

Dar si de data asta n-am mai auzit ce scriam si am citit in studio a doua oara.

Pentru munca prestata n-am primit nici un ban, leu sau dolar, dar nici explicatii plauzibile n-am auzit, atit de la Valentina Ursu, realizatoarea mincinoasa si iresponsabila a emisiunii, nici de la Vasile Botnaru, directorul mormait al studioului local Chisinau, dar nici de la Oana Serafim, sefa lor de la Praga. Ultima n-a catadicsit nici sa-mi raspunda la emailurile suparate.

Asadar, cine merge joi la 12,30 la ULIM sa intrebe, daca au curaj si voie de la nevasta, de ce se cenzureaza si exploateaza oamenii fara remunerare la EL. daca sunteti in aceeasi situatie ca mine, va rog, scrieti aici ca sa stiu si eu ca nu sunt un caz special pentru ei si ca EL a facut bregafobie.

Lasă un răspuns

