Valentin Todercan – ilegalistul penibil

Acest comentariu l-am făcut pe situl viitorul.org, dar, deoarece nu a apărut imediat şi îi suspectez din mai multe motive de cenzură, îl re-public şi aici, să fie!

Am dat în judecată TRM-ul pentru că actualul preşedinte şi directoarea televiziunii au fost aleşi astă primăvară printr-o procedură netransparentă şi chiar ilegală (a fost încălcat Codul audiovizualului care scrie clar că toate şedinţele CO trebuie să fie publice, iar cei nouă au decis că pot să dea toată presa chiar pe concurenţi afară, iar ei să se prefacă a vota, de fapt tîrguindu-se ca la piaţă, chiar şi cei doi sus-pomeniţi!). Dar cererea mea din 11 mai a fost examinată de cîteva ori la Curtea de Apel, apoi la Judecătoria Centru, şi acum aşteaptă la Curtea Supremă de Justiţie ca aceasta să decidă de competenţa cărei instanţe e. Pentru că Todercan a delegat trei jurişti la proces, iar aceştia n-au ştiut să facă altceva decît să pretindă că TeleRadio Moldova nu e instituţie publică (!) deci nu pot contesta deciziile CO în contencios administrativ…
Din păcate presa n-a scris nimic despre asta, chiar dacă şi eu am anunţat pe toată căile accesibile mie că mă judec cu ei.
Cît despre acest incident, cred că e de bun-simţ să republicăm raportul celor doi pe toate siturile şi în toate mediile posibile, să vedem, pe cine şi cîţi o să mai dea în judecată ilegalistul actor de teatru politic ieftin Valentin Todercan!?

Un răspuns

  1. Observ că nici după cîteva zile comentariul meu nu e afişat! Oare de ce? Cu ce sunt cei de la IDIS mai breji decît cei de la TRM?

Lasă un răspuns

