Marius Ianuş ne crede proşti?

Cineva dine chipa Stării de urgenţă m-a întrebat dacă nu vrem o colaborare cu ei.
Am întrebat în ce va consta şi el a zis: un fel de barter, noi afişăm banerul lor pe Curaj.Net, iar ei publică în ziar texte despre noi sau scrise de noi.
Am reproşat că nu sunt corecţi, că despre noi ar trebui să se scrie şi fără motivare pecuniară, iar noi am putea să publicăm – teoretic – la ei măcar şi pentru că avem curaj şi acceptăm să scriem fără remunerare.
Atunci omul a cedat şi am convenit parcă la un fel de barter: noi baner spre situl lor nou-născut, ei un colţ promoţional în ziar, fie şi pe ultima pagină.
Mai ieri primesc de la Marius Ianuş – unul dintre autorii proiectului – o scrisoare indirectă cu doar imaginea micşorată a primei pagini din primul număr al ziarului lor cu indicaţii unde anume în pagina noastră să-l plasăm – în cel mai vizibil loc de pe Curaj!
Pe situl lor n-a precizat unde anume vor plasa un eventual link spre noi, dar m-am uitat pe adresa-le ciudată şi am descoperit că nu e foarte vizitat şi nici actualizat, iar statisticile despre trafic nu sunt vizibile public, probabil pentru că n-are cine să se ocupe de asta sau încă n-au ce să arate.stare-de-urgenta-mic.gif
Şi-atunci m-am întrebat, Marius Ianuş ori drugul lui Dumitru Crudu se cred foarte şmekeri sau ne au pe noi de proşti?!

3 răspunsuri

  1. Draga O. Brega… ai ghicit 😦 . Ti-am raspuns pe http://staredeurgenta.marte.ro

  2. […] Marius Ianuş ne crede proşti? […]

  3. Iata toate discutiile purtate de mine – Marius Ianus – cu Victor Ciobanu si cu autorul acestui text deosebit de inteligent:

    Victor Ciobanu a inceput discutia:

    am dicutat cu baietzii de la curaj.net, cu brega o.,
    in vederea unui barter:

    de plasat pe bloggul lor un baner sub ANUntzul cu Blogovatz ,un baner cu Starea de Urgenta
    iar noi reciproc pe blogol revistei sau de tiparit ca parteneri media undeva in revista?
    shi vreau sa mai contactez shi altzi bloggeri dar tre sa discut concret cu cineva ca nu pot face asta de capul meu
    iar vlad mea spus ca ar fi bine cu tine sa fac asta cel mai bine.

    victor ciobanu

    Eu am raspuns:

    Marius Ianus către victor ciobanu
    data 29.01.2008 17:33
    subiect Re:
    trimis de gmail.com

    Da, Victor,
    facem barterul cu curaj.
    Lasa-mi doar o zi, ca nu-mi vad capul de griji…

    Apoi am trimis o reclama ptr barter:

    Marius Ianus
    către victor

    arată detaliile
    1 Feb (acum 5 zile)

    Draga Victor,
    Draga Oleg Brega,
    aveti in atasament doua posibile reclame ale noastre.
    O asteptam pe a voastra.
    Ea va fi postata pe blog intre forma de cautare si ultimele postari.
    Cele bune,
    Marius Ianus

Lasă un răspuns

