Am propus un film la festivalul Cronograf

Am terminat recent o primă schiţă a unui film pe care îl vreau mai bun, mai complet, dar nu prea am tehnica necesară pentru a-l face cum vreau, în concursul de preselecţie la festivalul de documentare Cronograf, organizat la Chişinău de OWH TV Studio, a şaptea oară anul acesta.

Evident, e despre drepturile omului, despre libertatea de exprimare şi întrunire, pentru că în ultima vreme asta bea, asta mănînc. L-am pus şi pe web în cel puţin două versiuni, dar mă gîndesc să organizăm curînd şi o proiecţie publică, un fel de lansare oficială.

Una neoficială a avut loc sîmbăta trecută la Criuleni, în incinta unei organizaţii pentru tineri UNIT, eveniment spontan la care au asistat o duzină de tineri lideri locali care l-au primit cu entuziasm.

Poate pe 25 februarie o să le fac comuniştilor un „cadou” cu acest documentar (se numeşte Ultima vară inocentă a Ştefaniei Moldovanu), la aniversarea a şaptea de cînd au fost aduşi în mod democratic la putere şi acum nu putem scăpa de ei nici cu revoluţii.

http://video.neogen.ro/user/o.brega/yv2xtx9n3pvrlh2qnhdej2ng1rg4xtjv/ – aici e filmul

http://video.neogen.ro/user/o.brega – aici vedeţi şi alte exerciţii ale mele din ultimul an.

Lasă un răspuns

