Asta am văzut pe 13 februarie, asta am filmat

declaratieobrega.jpg

 Iată ce am văzut pe 13 februarie după masă.

După asta am scris un raport, îl prezind alături scanat. Restul paginilor au fost mîzgălite de ei.

pvcontraventie.jpg   pv.jpg   pvcontraventie2.jpg   inventar.jpginventar21.jpg  inventar3.jpg  raportbintzu.jpg raportgarcea.jpg raportgarcea2.jpg raportvareaghin.jpg
Iar asta e decizia judecătorului Lazăr (mi-l băgau pe Boico, dar mi-am exprimat deschis intenţia de a-l recuza, pentru că m-a amendat odată din senin, pretinzînd că trebuie să stau drept sau să fac sluj în faţa hotarirelazar.jpginstanţei). Primul m-a amendat altă dată (pe 16 mai 2007) cu 400 de lei, chiar dacă eram la acea acţiune doar ca observator, filmam, ceilalţi luînd amenzi de doar 200 lei!!!).hotarirelazar2.jpg
De data asta, sub presiunea psihologică a cîtorva observatori (inclusiv unul OSCE, anglofon) a clasat dosarul. Dar nu şi-a ascuns atitudinea faţă de mine, citîndu-l pe Stalin: dacă eşti liber acum nu e meritul tău, e greşeala noastră. A fost distractiv spectacolul lui, păcat că nu era voie de filmat!

http://profil.neogen.ro/o.brega

Lasă un răspuns

