Azi auzeam pe unii că serbează…

Azi unii serbau… ziua armatei sovietice!😮
Întîi am auzit pe un animator la un post de radio românesc cum se mira că toţi se felicită fără discernămînt, apoi, la un post de radio rusofon, o animatoare chiar făcea asta, conştient probabil.
Apoi am intrat într-o bombă (reţea de magazine la Chişinău) să întreb de un DVD player pentru cineva. M-a întîmpinat o blondă care nu înţelegea exact ce întreb eu şi poate de asta s-a grăbit să mă felicite „cu praznicu”. Asta m-a supărat şi mai mult, am cerut alt expert ca să înţeleg apoi că tot ea era consultată, pentru că ştia unde e Danemarca, cine produce cutare model de televizoare, unde sunt asamblate şi cu tuburi de care marcă…
Pînă la urmă am dat păgubaş din mînă: ce le-a intrat în cap, în tradiţie, mai ales în materie de sărbători, nu le mai scoţi moldovenilor şi celorlalţi români cu una, cu două…
Văd că noul primar al Chişinăului încearcă, vrea să ne pună să dansăm de Dragobete. Oare prinde?

Lasă un răspuns

