Marius Ianuş mi-a creat impresia de om normal

Din cît am interacţionat noi pînă acum (doar ce se vede pe acest sit) mi-a creat impresia că are nişte reacţii de om normal, inteligent. E atît de rară şi puternică impresia asta încît m-am gîndit să încep cu ea jurnalul meu de azi… 
Mi-a zis cineva că preferă să meargă în microbuz gratis, adică fără să achite cei trei lei, dacă şoferul are muzica dată tare, şi e pregătit să explice că nu plăteşte ca protest că a fost agresat astfel. Eu totuşi mă grăbesc să dau banii chiar dacă nesimţitul fumează sau se simte ca la discotecă, dar după aceea aştept să urce cît mai multă sau diversă lume în maşină şi încep spectacolul de educare civică. Aici puteţi vedea destule şi relevante secvenţe video cu astfel de lecţii. Urmează să-i acţionez în judecată pe şoferii mai neobrăzaţi sau chiar pe patronii lor. Primul pe listă va fi Reus de la Remta Transport Privat.

Ieri am prezentat public ultimul meu film la Galeria Brâncuşi. N-am putut evita problemele organizatorice şi tehnice, dar pînă la urmă am fost aplaudat şi după primul film, şi după cel de-al doilea, mai vechi. Păcat doar că imediat după asta toată lumea s-a ridicat şi a plecat acasă, io contam mai degrabă pe discuţiile de după, că pe internet mulţi l-au văzut, dar puţini s-au dat cu părerea. Poate asta e soarta noastră, a artiştilor, să lucrăm cu ochii legaţi…

Am vrut şi am reuşit să le fac un cadou fain guvernanţilor, nu întîmplător au trimis iscoade să vadă ce pun la cale (cum ce – bombe HP şi  coctailuri Brega! :-)), de data asta a fost parcă mai paşnic primit cadoul, că acum doi ani rău m-au şifonat!

Azi am fost la dezbaterile organizate de IDIS, m-a dezamăgit Oazu Nantoi şi m-a speriat Krîlov, primul a declarat că problemele avorturilor, drepturilor pentru minorităţile sexuale sunt străine nouă, neactuale, ultimul  a zis că e contra marşurilor gay, deci contra libertăţii de întrunire şi exprimare a unei categorii importante de cetăţeni!!! Şi ăştia sunt de stînga, ce să mai cerem de la dreapta!?

3 Răspunsuri

  1. Oleg!
    Nu ai ]nţeles esenţa: la noi totul e relativ, nu există deosebire stînga -dreapta etc. În privinţa oazuicului ai dreptate-e şi dezamăgirea mea.Dar trecem la tine: de ce nu ai postat tu informaţia în curaj, ori tu eşti Wo?!Repet, sunt supărat pentru film, pentru agresivitatea ce o accepţi cu bună ştiinţă pe curaj, pentru că mi se şterg comentariile mele, inocente, zău. Dar tu nu te supăra pe supărăcioşi…

  2. Omule, e inexplicabilă pentru mine supărarea dumitale: de ce să scriu ce vrei şi unde vrei dumneata, io m-am exprimat chiar acolo, să scrie cine vrea pe Curaj.Net sau aiurea! Cine e Wo? Eu nu. De ce eşti supărat pentru film, de ce mă obligi să cenzurez cînd io nici n-am timp, bani să citesc ce se scrie pe situl cela dinamic? Pe ce bază mă acuzi că ţi-aş şterge comentariile cînd tocmai eu sunt cel care le extrag de unde le bagi şi le fac articole, chiar dacă unele nu prea sunt de prima pagină. Poate le şterg autorii articolelor la care comentezi, asta deocamdată nu putem interzice şi nici controla în vreun fel, fă publice cazuri concrete. Nu mă supăr, fii sigur, mai ales pe inocenţi😉

  3. Oleg,totuşi eşti supărat. La o adică şi eu. Motivarea mea/a supărării/: se profanează o idee. Şi eu am dovezi, că nu fără voia ta. Nu mă bagi în filmuleţe – te rog insistent. Pe curaj nu am să postez, deocamdată. Mie mi-i mai comod să comentez, dar am vrut să fie cît mai bine/corect. Poţi să te superi pe supărăcioşi!
    Unul din comentariile care au dispărut te vizau, deci…

Lasă un răspuns

