Jurnal intim

Deci intri numai dacă ai tupeu😉

Am mai fost întrebat de fete direct dacă accept propuneri indecente, dar pentru prima dată am fost şi io cu acelaşi gînd, deci n-am putut refuza, mai ales că ne cunoaştem de un car de ani şi n-ar fi fost chiar întîia oară (doar că între timp a fost plecată departe cîţiva ani şi un pic cam măritată).
Ca să mă ţină mai mult timp în stare de şoc m-a întrebat dacă n-am nevoie de bani, că ar fi dispusă să contribuie la sărăcia mea cu 50 de lei acolo.
Mă gîndeam cînd eram mai tănăr că aş putea să îmbin plăcutul cu făcutul de bani, dar acum… preţul mi-a părut neaşteptat de mic. Poate şi ea nu face leii cu ciocanul, poate nu a impresionat-o prestaţia mea modestă (a crezut că e din cauza inversării de roluri, că nu m-a lăsat s-o caut, s-o cucerex – nu i-am spus că era a treia săptămîna asta ca să nu îmbrace masca ofensatei).
Dar m-a zdrobit cînd a estimat chiar la mai puţin de o para chioară rolul meu de-aseară.
Oare cît o fi cursul MDL x Parale?

6 Răspunsuri

  1. 50 de lei… într-adevăr, cam puţin. Eu aş fi oferit mai mult Fraiera!!!

  2. Ba curvarule,tu esti inca si alfons,ori cum se mai scrie ?Incerci sa supravetuesti ?! Nu vrei sa fiu pestele tau:mrgreen: facem ceva parale😀

  3. Eu zic ca „plecata departe cativa ani” si „maritata” constituie circumstante agravante😀, deci 50 de lei e cam putin🙂

  4. fuuaaarte putin. Dar cit e asta in RON?
    Oricum, mai bine-o consideri un imprumut prietenesc din ce a avut si ea acolo… Ca altfel dai in depresii legate de putirinta.
    Mona

  5. Aproximativ 10 RON😆 Sunt eftine serviciile pe aici😛

  6. Suma oferita de tipa, vorbeste mai mult despre ea. Avea bani, dar nu si simt? Sau nu avea nici una, nici alta? Un MULTUMESC o infrumuseta mai mult, probabil.

Lasă un răspuns

