Am catindat…

Azi am reşit doar să găsesc o fişă personală, s-o completez cîine cîineşte (mă întrebau ce origine socială am, autobiografia  etc, răspundeam ades în doi peri, dacă nu-i conving pe cei din comisia lu’ Stepaniuk că-s bun, măcar să-şi descreţească frunţile…
Am făcut apel public despre intenţia-mi de a catinda, numai că m-au susţinut în mod practic cu o recomandare doar organizaţiile la care am apelat în mod direct: Hyde Park, Asociaţia pentru Solidaritate în Protejarea Drepturilor Fundamentale ale Omului şi Institutul pentru Drepturile Omului. Deocamdată am aplicat cu recomandarea de la HP, dar dacă fac ăia nazuri că nu e ştampilată le mai duc una, dar pentru discriminare îi dau în judecată.
La consulat (al României la Chişinău!) am mers degeaba, mi-au zis că în ultimele 15 minute reuşesc să primească doar patru oameni la patru ghişee!!! M-a recunoscut madama Vesela, se gudura pe lîngă mine, dar i-am întors spatele fără chef de prea multă vorbă. N-am mai insitat să mă primească, să nu pretindă iar altă dată că mi-a făcut o favoare. Oricum, ar trebui să scriu o petiţie că din cele 6 ghişee funcţionau doar 4 şi că nu contează programul afişat, mi-au zis să vin mîine pentru transcriere de acte, chiar dacă acolo că fac asta doar marţi şi joi. Să văd cum ies mîine de la ei.
Ieri dimineaţă am mers la Fundaţia Soros în locul fratelui ca să asist la o prezentare interesantă a unei organizaţii neaşteptat de importante din Albania. Băieţii vorbeau inexplicabil de bine engleza şi au recunoscut că nu mai activează în ong, că vor să facă politică. Dar experienţa lor mi-a fost utilă pentru generarea unor idei păentru noi (dacă nu-s tocmai noi, folosite fiind contra democraţilor de la Tirana).

Am mers de cîteva ori pe la procuraturi şi n-am găsit pe cine trebuie şi ce căutam anume, dar măcar eram în treabă

Seara  m-au sunat de la Fisk că ceva nu e în regulă cu actele organizaţiei, după aproape un an ei încă nu ne-au eliberat certificat de lisa datoriilor la stat!

Lasă un răspuns

