Am înscris acest blog la concursul Webtop

Eram nemulţumit de ediţiile anterioare ale concursului, dar pentru că le consider totuşi necesare, m-am gîndit să-l susţin şi pe acesta cu participarea mea.
În plus, de ce să neglijez şi să mint, vreau să-l promovez şi pe această cale, chiar dacă în aproape trei luni am deja peste trei mii de accesări.
Se comentează mai puţin, dar încetul cu încetul se face şi oţetul :p

Nici o veste de la Parlament…

___________________________________

Între timp am fost la Ieşi, dar – revenit – n-am scris încă un text nou, ci… creat un blog nou, la Orange.md : radical

Un răspuns

  1. Cel mai tare ramane Mircea Badea.In rest ,ce sa zic.Desii in ziua de azi toti se ridiculizeaza,ridiculizand pe alti.Nu trebuie cercetat in adancime,dar ii privesc cum,de ex,V. Tudor este un nebun,un extremist,un antisemit,dar de fapt cei ce se scalambaie pe sticla,cu exemple nominale de fapt ,ei sant nebunii,extremisti.Punct.

Lasă un răspuns

