Azi am fost prima dată la parlament

De fapt am mai stat în faţa instituţiei, la proteste, cu altă treabă, am intrat chiar în hol cu petiţii, dar azi am intrat prima dată dincolo de gardieni, chiar la etajul 8!

Dimineaţă, la opt jumate m-a sunat unul Madan (fost membru sau chiar vicepreş de CCA) şi m-a poftit de pe telefonul lui mobil şi personal, probabil plătit din banii noştri, să asista la şedinţa de azi a Comisiei care alege candidatul pentru locul vacant în CCA.
N-am mai îndrăznit să-i reproşez că mă sună atît de tîrziu, cu doar jumătate de oră înaintea şedinţei, nu erau obligaţi prin lege să ne cheme, aşa că mi-a făcut o favoare să-mi medieze prima vizită în legislativ.
El în schimb mi-a reproşat că am întîrziat (1-2 minute, cît m-a percheziţionat gardianul), că din cauza mea comisia a trebuit să facă pauză. Dar eram primul dintre concurenţi…
Învingătorul avea să vină, transpirat, ultimul – Tabunşcic.
A vorbit întîi un prof de la USM delegat de UJM, prima întrebare (a lui Ţăranu) a fost dacă suntem conştienţi că n-avem şanse. În rest, omuleanul s-a ţinut bine. Io i-am bine dispus pe toţi, mai puţin pe imperturbabilii comunişti care stăteau cu fruntea încreţită, muţi, doar unul m-a întrebat ce părere am despre statalitatea RM. I-am promis că o să mai fac o dată publică atitudinea mea în preajma prlamentului pe 27 martie.
Nu ştiu de ce ne-au scos afară în timpul deliberărilor şi a votării (se repetă situaţia din CO TeleRadio Moldova, doar că acum au comis o abatere morală, nu una de la lege). Favoritul puterii a trecut, opoziţia de toate culorile se pare că s-a abţinut de la vot, chiar dacă Angelei Aramă eu i-am părut simpatic, iar Ţăranu, Onceanu şi Ivanov cînd intrau ziceau în glumă că io trebuiesc pus acolo…
Poate data viitoare!
P.S. Nu ştiu de ce a lipsit Varta, dar nu i-am dus dorul.

Lasă un răspuns

