Mi s-a interzis iar să filmez!

De data asta în faţa ambasadei României la Chişinău. Văzui o scenă interesantă cu un călugăr (cu rucsac în spate) care stătea aplecat la microfon şi se ruga să fie primit. Am început să filmez dar am constatat că mi-a fost suprapopulat cadrul cu cel puţin doi inşi nedoriţi – carabinerii care stăteau de gardă.

Unul a avut chiar tupei să vină să-mi acopere obiectivul, pretindea că are voie chiar să-mi ia telefonul! M-am uitat la m utra lui şi mi s-a făcut milă dar şi ciudă…

Aveţi filmuleţul aici

2 Răspunsuri

  1. Erai pe domeniu public..filmai ce vroiai.. dar ….

  2. Interesanti baieti avem noi pe la ambasade.. au facute macar 9 clase..🙂

Lasă un răspuns

