Am venit iar degeaba…

Vin arar la Ia Iasi, la facultate, si de cite ori vin am senzatia de inutilitate si pierdere de timp. Timp si bani, chiar daca drumul ma costa tot mai ieftin si mai ieftin (calatoresc cu ocazii si tupeul imi creste ;p).

Azi am gasit orasul asta mai linistitit si rece decit alta data. Totusi vremea afara e aproape caniculara. Oamenii imi par mici, snobi, lipsiti de griji.

Scoala si profii sunt tot mai nesuferuiti, imi vine sa dau cu cutitu-n piatra si sa las totul balta, cum facusem cu primele facultati, le abandonam la final sau in partea a doua…

Aud ca la Chisinau a cazut un avion.

In vama rimaneasca e aceeasi lentoare si cozi de zeci de masini. Azi am numarat si o duzina de ciini bine hraniti. Ma roade si pe mine o foame inexplicabila cind ajung aici, noroc de cantina studenteasca. La internet caffe nu e mai nimeni. Fetele iomi raspund in doi peri la sms. Alina mi-a dat pachet pentru ai ei – coniac moldovenesc!😮

2 Răspunsuri

  1. Si de ce spui ca ai venit degeaba? La ce te asteptai?

  2. La colaci in coada:mrgreen:👿

Lasă un răspuns

