Cred că e cenzură şi pe web!

Întîi a fost un text în care mă îndoiam că clasamentul de pe OrangeBlog se face corect, apoi s-a şters un text unde anunţam că mi s-a interzis accesul la internet într-o instituţie unde mergeam să-i ajut în munca ingrată pe care o fac unii voluntar iar alţii plătiţi cu doi bani, apoi mi-au şters aseară textul şi poza casei de lîngă ambasada Ucrainei, despre care eram sigur că trebuie demolată, dar ea îţi continuă de ieri construcţia, după o pauză de cîţiva ani.
Azi dimineaţă a apărut doar poza expediată aseară de pe telefonul mobil şi un comentariu anonim că putea fi şters textul meu din cauza obscenităţilor, în schimb tot mai des mi se afişează eroare la navigarea pe web cu telefonul mobil, şi numai atunci cînd răsfoiesc blogosfera, nu şi cînd citesc ştiri, prognoza meteo, etc.
Deci se pare că bolşevicii şi-au pus în gînd să mă excludă şi de pe internet. Deocamdată le reuşeşte. Ar fi revoltător să constat că i-a ajutat la asta şi Orange.md…

4 Răspunsuri

  1. Consider că exagerezi Oleg! Aici, comuniştii încă stau foarte rău. Ar putea să ia exemplu de la colegii din China!

  2. Eşti deosebit de optimist monsiu Ion. Dacă omul îţi soune cu dovezi clare şi tu tot nu crezi, înseamnă că comuniştii (cacofonie intenţionată) şi-au atins scopul.

  3. Bravo lor,celor de la Orange.md❗ Simte si tu cenzura,ca nu esti mai dihai ca ei.La fel procedezi si tu pe curaj.net. Si nu uita prostia are o limita.Am uitat sa te intreb,l-ai felicitat pe Tataru ca observator❓😀

  4. Cred că voi boicota acel portal, oricît de tentat sunt ades să folosesc inovaţiile tehnice pentru a nota un gînd pe blogul meu radical…

Lasă un răspuns

