România discriminează mai degrabă pe români

Imagine din vama Sculeni
Ultima dată cînd am mers la Iaşi, mi-a picat ocazia să călătoresc peste graniţă cu o maşină de mici traficanţi (chiar erau tineri, între 18 şi 20 de ani) de la Iaşi, care vin de cîteva ori pe zi la Sculeni după ţigări $i băuturi tari, pe care dincolo le vînd mai scump.
Astfel am mers prima dată pe banda specială alocată cetăţenilor UE. Dar asta nu înseamnă că am ajuns mai repede. Chiar din contra , am întîrziat la cursuri cu o oră, pentru că am stat la coadă cam două ore întregi.
Dar nu pentru că ar fi fost coada prea lungă, sau pentru că vameşii n-ar fi reuşit să proceseze fluxul de acte, persoane, mărfuri, ci pentru că rîndul în care eram noi, de doar 5-7 maşini, era discriminat. Absolut fără explicaţii.
Deci bucuria mea că sunt în rînd cu lumea a căzut în scîrbă chiar din prima.
Mă întreb de ce treceau chiar şi basarabenii mai repede decît cei cu numere româneşti? Poate pentru că erau inspecţii UE (maghiari, nemţi, spanioli), şi studiau anume dacă nu sunt cumva discriminaţi vecinii UE…

8 răspunsuri

  1. da’ la ce esti student?

  2. La „Cuza”, Filozofie, master an II

  3. fain… si pe la bucuresti cind vii? au fost doua festivaluri de film saptaminile trecute si mi-am amintit de vremurile cu dakino, cind ma intilneam cu toti fratii Brega. in palatul copiilor.

  4. N-am drum, bani şi nici timp de ele. N-am fost de-un car de ani la Bucale. Poate vreo dată. oricum, n-o să te recunosc… după pseudonim.

  5. Nu-mi amintesc de nimeni cu acest nume la Chişinău, iar la Bucureşti, Dakino, îmi amintesc doar de una dintre prietenele lui Dan Munteanu

  6. exact:)
    dar am fost la Chisinau cindva… cind m-ai dus la piata de vechituri si la inchisoare… si am pozat o fetita draguta cu un catel in brate.

  7. Înseamnă că a fost demult sau îmbătrînesc, am uitat dar îmi amintesc acum.
    Pe unde mai eşti, ce mai faci?
    Scrie pe emailurile mele: oleg at brega.org sau brega at mail.md

  8. cred ca de la fetita draguta cu catelul de vinzare ti-ai adus aminte:)

Lasă un răspuns

