Am luat iar premiu la Cronograf

De data asta e premiul special al juriului (vezi în urmă că i-am pomenit, sau intră pe situl oficial al festivalului).

Am fost de acord cu decizia juriului de la CadRo în privinţa mea, dar nu mi-a plăcut filmul care a luat trofeul şi nici n-am înţeles de ce Penelopa a luat simpatia publicului.

În schimb la secţiunea principală şi eu aş fi dat premiul mare Marcelei din Cehia.

 Evident, n-aş fi premiat decît cu ceva de plastic, persiflant filmul lui Ciulei (sau şi pe al nevestei lui, Gulea), s-au găsit însă diverse organizaţii care să îl bage în seamă de două ori.

Eugen Sobor s-a făcut de rîs cu tot cu Uniunea Cineaştilor că n-a putut depista premiantul – singurul debutant moldovean.

Am ţinut un discurs înflăcărat acolo, dar mă grpbeam şi am uitat să-l descînt şi pe sinistrul inculturii Cozma, pe care n-am putut să-l fluier nici la deschiderea festivalului, că eram la Iaşi în examen.

Poate o fac data viitoare.

Filmele mele
Reportaj video de la Jurnal tv

2 Răspunsuri

  1. maladets, foarte bine🙂 iaka-she

  2. Felicitari pt premiu si pt discurs !!!

Lasă un răspuns

