Unimedia mă bagă în seamă… dar mă vrea „out of Hyde Park”!

Am observat azi că au explodat vizitele pe acest blog al meu, şi că mulţi au venit de pe Unimedia, aşa am aflat că şi ei au observat apelul meu la penalizarea Moldovei 1 şi modificarea regulamentului Eurovisionului, în vederea excluderii dreptului de exclusivitate, pe care îl consider nedemocratic, neeuropean.
Doar că, nu ştiu de ce, la începutul săptămînii ne-au prezentat pe toţi 17 solicitanţi de azil politic ca membri Hyde Park, iar acum mă botează ca „fost”.
Dar tocmai am revenit într-o funcţie de conducere la ACI Hyde Park – sunt iar membru de consiliu, după ce un an n-am fost decît hydeparkist de rînd şi al an, după primul mandat de preşedinte, am fost membru al comisiei de revizie.
Deci nu demisionez din HP, chiar dacă acum mă lupt cu statul nedemocratic dar birocratizat la maximum – RM – să obţin dizolvarea şi radierea din registrul organizaţiilor obşteşti, conform deciziei adunării generale HP din 22 aprilie 2007. Activăm ca asociaţie neformală şi nimeni nu ne poate reproşa nimic, nu mai suntem acum la cheremul Ministerului Justiţiei, a Fisk-ului, etc. Chiar şi CEDO ne-a recunoscut această calitate în două din cele 6 dosare comunicate guvernului, deci intrate pe rol contra RM.
Aud că şi la Radio Nova mi-a citit propunerea Nikituş, dar pun pariu că a preluat de pe Unimedia, că el nu intră şi nu citează situl unuia care îl critică mereu…

2 Răspunsuri

  1. Scuze Oleg! Am greşit în privinţa „ex-membru”. De fapt, consideram că din moment ce ai cerut azil politic nu mai eşti membru Hyde Park. Să ştii că mă bucură rezistenţa ta!

  2. Somehow i missed the point. Probably lost in translation🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Motivator

Lasă un răspuns

