Sunt cenzurat nu doar la Vocea Basarabiei

În Fluxul de vinerea trecută din reportajul despre festivalul de film documentar de la Chişinău lipseşte doar filmul meu şi numele regizorului, probabil încă ne-scos de pe lista neagră unde m-au băgat de foarte mult timp Roşca, Secăreanu, Cubreacov, Burciu şi ceilalţi propagandişti de culoare brună.
Azi mi-a căzut sub ochi prmul număr al gazetei de doi bani, Cultura. Acolo – tot aşa – sub sloganul că ei promovează cultura şi turismul se omite, probabil cu bună ştiinţă, din amplul reportaj despre acelaşi eveniment tocmai singurul film autohton din concurs, care a fost evidenţiat de juriu cu un premiu (din trei). Gazetăriţa în slujba culturistului şef – Cozma şi a trubadurului de curte, altfel businessman de ocazie (în şou biz!) ca atîţia alţi oportunişti – Baraliuc, a trecut sub tăcere un film pe care nu l-avăzut de lene, dar a înţeles, probabil din spusele colegilor de breaslă, că nu merită atenţia unui ziar guvernamental, chiar dacă proletcultist.
La fel de grav şi din aceeaşi serie: agenţia de presă Reporter.md a scris după închiderea festivalului că eu aş fi dedicat filmul preşedintelui ţării… Curat diversiune! Mai bine mă cenzura.

10 Răspunsuri

  1. filmul dedicat lui voronin.. ha ha.
    jurnalisti-jurnalisti!!

  2. Cît priveşte Vocea Basarabiei cenzuroase, mă plîng pe ei a treia oară la CCA, sper să fie ultima…
    PetiţiE

  3. Postul este şi pe UNIMEDIA la categoria Blogosfera. http://unimedia.md/index.php?mod=home&hmod=newsbyid&id=6084

    Oleg, ar fi bine să urmăreşti comentariile şi dacă este cazul să intervii.

  4. Mulţam, Ioane, că mă bagi în seamă (cu voie de la partid şi primărie ;-)). Am încercat mai ieri să comentez acolo, dar am văst că nu mă mai pot loga. Poate altă dat’
    Spor!
    Azi mi-a dat Vitalie Ciobanu ultimul număr din Contrafort, acolo am văzut că Vasile Gârneţ mi-a dedicat chiar centrul paginii a treia! Mmmbine… http://www.Contrafort.md

  5. Domnule Brega
    De ce crezi ca ar trebuie sa fii mentionat neaparat intr-un ziar, crezi ca esti asa mare personalitate, ai primit doar o mentiune speciala din partea juriului, poate era nevoie sa-ti dedice un numar intreg al ziarului despre dumneata… Asta in primul rand, in al doilea….daca ai cel putin ideia ce inseamna o stire de agentie nu te-ai mai face de ras
    Intr-o stire de agentie nu pot fi incluse ghilimelele, pentru a putea sublinia ironia, care era clar si asa pentru cei care au vazut filmul daca nu ai stiut singur sa vezi ironia printre randuri, cine ti-i de vina?
    Stii, ai capatat o reputatie de care poate esti mandru, dar lumea normala te considera doar un scandalagiu, un fluiera-vant

  6. @5
    „dar lumea normala ”

    şi care, mă rog, e lumea normală şi, respectiv, anormală? chiar sunt curioasă să ştiu………..:)

  7. să înţeleg că cei ce nu-l consideră pe oleg „un scandalagiu, un fluiera-vant” nu sunt normali🙂

    halal de-aşa oameni „normali” precum cei calificaţi de @euuuuu……….. nu degeaba trăim în aşa stat………….. normal-nenormal-…. :))

  8. E-ule, nu mă doare că n-apare numele meu, ci că asta certifică existenţa CENZURII, şi victimă poţi deveni şi tu. De fapt chiar eşti un manipulat (sau o victimă a propagandei şi cenzurii), dacă ajungi să combaţi cu vehemenţă pe unul care se opune minciunii (informaţia trunchiată, adevărul spus pe jumătate sunt mai nocive decît minciuna evidentă!) eşti fie un cetăţean ignorant, fie unul interesat, deci din breaslă, poate subaltern al celor descîntaţi mai sus…

  9. iata link-ul spre pagina unde scriu despre Cronograf si… despre filmul lui Oleg Brega – http://www.contrafort.md/vasilegarnet/?p=120
    numarul pe mai al Contrafortului va fi pus pe net in cateva zile.

  10. Mulţumesc, domnule Gârneţ, mai ales pentru că aţi găsit timp să puneţi şi legăturile hypertext de rigoare şi aici ne-aţi semnalat actualizarea de blog.

Lasă un răspuns

