Acum ştiu sigur – OrangeBlog CENZUREAZĂ!

Subject:
Re: Probleme cu ornageBlog
From:
Customer.Service@orange.md (Add as Preferred Sender) ?
Date: Fri, Jun 06, 2008 3:12 pm
To: „O.Brega” <orange@ brega.org>

Buna ziua,
Mesajele postate pe OrangeBlog nu dispar, ci sunt moderate. Acele mesaje ce incalca regulile de utilizare a site-ului nu sunt admise in online.
Referitor la RSS feed-ul, conform ultimelor teste nu a foat depistata nici o eroare.

Succese!

O.Brega” <orange@brega.org>04-06-08 02:31 PM
To:        webmaster@orange.md, customer.service@orange.md
cc:
Subject:        Probleme cu ornageBlog


Oameni buni, de ce ne dispar textele de pe bloguri, deopotrivă, articole şi comentarii?!

De asemenea, de ce nu funcţionează bine rss-feed-ul, vedeţi pe blogul meu eu.Brega.org că afişează doar titlurile, şi nici o legătură nu merge bine.

Am semnalat aceste probleme la 777, dar pînă acum nu s-a schimbat nimic într-o lună. E cam neserioasă atitudinea  Dvs pentru clienţi...

”””””””””””””””’

Iată de ce refuz să mai folosesc serviciile lor (deocamdată cele de internet, dar îmi imaginez ce se întîmplă cu convorbirile mele telefonice în aşa caz!) şi voi descuraja pe toată lumea să le mai folosească !

9 Răspunsuri

  1. Copiey aici un prim comentariu la temă, postat acum pe OrangeBlog, să fiu sigur că nu dispare:
    Carpule, cenzurează, dar ei numesc asta moderare! Culmea, nu e informat nici autorul textului pe email privat în care parte, cu ce expresie a încălcat regulamentul, cert e că acesta e e cenzuros iar noi l-am acceptat. Deci ei juridic au dreptul să facă asta, dar moral – nu, e contra interesului lor comercial! Postez acest comentariu şi pe blogul meu de bază (eu.Brega.org) ca să pot urmări dacă şi ce se taie. Tot acolo găseşti şi răspunsul lor oficial la o petiţie scrisă a mea. Trebuie să întreprindem ceva!
    http://www.orangeblog.md/carpul

  2. Vai, dar comentariul de mai sus a fost şters pe blogul original, săracul Carp, se întreabă de unde are 2 potcoave, dacă nu e nici un comentariu! Orange.md CENZUREAZĂ ca-n codru! Huoooo!!!!!!!!

  3. Incredibil. Deci tu mi-ai scris mesaj si mi-ai dat 2 potcoave, dar eu nu intelegeam de unde au apărut. A 2 oară văd că încă nu au şters comentariul…
    Personal cred că depinde de cel care lucrează la acel moment, pentru ca am avut texte publicate cu o zi in urma si a 2 zi deja mi-au fost sterse, de asemenea am observat ca sunt perioade in care probabilitatea cenzurării e mai mare decit in alte perioade, in aceste perioade special am pubblicat articole întregi neschimbate din timpul sau Jurnal de Chisinau, si oricum au fost sterse, deoarece era criticată guvernarea comunistă. Astfel deduc că unii angajatori Orange sunt simpatizanţi PCRM.

  4. Mi-a promis o gagicuţă la 777 că va interveni la şefi să facă un sondaj public sau o dezbatere internă şi să modifice regulamentul. Altfel, acolo e cenzura!

  5. Dacă la punctul 4 din contract acceptăm că: „Clientul este singurul responsabil de continutul acestuia.”, ar fi, cred eu, absolut obligatorie eliminarea articolului 4.2. cu conţinutul: „Clientul recunoaste dreptul Orange Moldova de a viziona si modera continutul blogului, inclusiv de a modifica sau radia continutul afisat ce contravine legislatiei in vigoare si conditiilor de utilizare a serviciului Orange Blog. In acest sens, continutul afisat in blogul Clientului urmeaza sa respecte stipularile art.4.3.”

    Mai ales că e foarte clar enumerat la 4.3 cînd apare conflict cu regulamentul şi cu legile. În aşa caz textele ar putea fi reclamate, eventual să fie suspendate pentru vizualizare privată pe durata litigiului, dar nu şterse fără explicaţii, pentru că asta face loc interpretărilor arbitrare, subiective, deci face lor CENZURII. Iar asta este ilegală!

    Copie’z acest mesaj şi pe alt blog, ca să pot urmări evoluţia lui. Deocamdată nu am încredere în proprietarii acestui sit, pentru că n-au demonstrat că vor să-mi respecte drepturile fundamentale…

    Am publicat asta pe blogul meu de la Orange chiar acum. http://www.orangeblog.md/obrega

  6. da’ eu vin cu problemele mele🙂
    scuze, dar poate ştii tu ceva /alţii/: ultimul timp sms-urile nu mai ajung la destinaţie (şi nu e vorba doar de mine – mi s-au plâns mai multe persoane că trimit mesaje [de la telefon](şi nu neapărat mie)şi ele nu mai ajung…). Ştie cineva ceva?!
    p.s. brega, dar eu chiar am hotărât decisiv să renunţ la serviciile orange, chiar şi la telefon… (aştept doar până ce expiră valabilitatea creditului – 20 iunie – şi gata. îmi iau vacanţă nelimitată… oricum, doar nu e bine să poluăm într-atât mediul🙂 )

  7. Şi cum te găsim atunci? Sau te retragi la mănăstire!
    Ai găsit insula ta, că io o caut de ceva timp şi încă nu găsex…

  8. idee bună🙂 , dar nu cred că mă primesc😉
    insula mea am găsit-o deja demult (o să ţin pumnii şi pentru tine…, poate-o găseşti pân’la sfârşit…)
    mă găsiţi simplu: la mine pe blog, adresele de mail, messenger… şuieraţi şi răspund😉🙂

  9. În privinţa Orange , mai degrabă ei prost lucteză.
    Şi aparatajul şi personalul.
    Eu tot am probleme cu ei.
    De anul nou am trimis mesage de vreo 40 lei. Majoritatea nu au ajuns.
    Acum insa sunt cazuri ,că sun şi în loc să aud vocea persoanei cărui îi sun, îmi raspunde cineva străin. Şi mai mult persoana cărui îi sun îmi spune mai tîrziu ca mă auzea, dar eu nu şi vorbeam cu alt cineva.
    Vă inchipuiţi ce furie am avut cînd am sunato pe soţie şi în locul ei mia raspuns un bărbat. Noroc că imediat am mai sunato şi am inţeles eroarea.
    Şi mai mult.
    Duminica trecută am avut trei sunete de la oameni diferiţi şi sigur necunoscuţi. Toţi mă intrebau de ce le sun şi tac.Unei doamne am fost nevoit jumătate de oră săi lămuresc posibila eroare a operatorului.
    Întrun cuvînt nimica şi nimeni nu e perfect.
    Dar cănd voi avea timp numaidecît voi întra la VOXTEL şi le voi spune ce gindesc eu despre ei.

    P.S. E una să te jelui la tot pasul.E alata cînd le mai dai peste nas celor vinovaîi. Adica mă voi lamuri eu cu dînşii.
    În privinţa cenzurei. Greu săi invinui pe cei fricoşi, doar ei se autocenzureză.Ei se tem de saşi apere dreturile sale şi a blogirilor săi, mai uşor să le faci pe placul puterii.

Lasă un răspuns

