M-au dezamăgit ieri două prietene…

Azi una m-a chiar îngrozit. Nu e tocmai prietenă, doar prezentă pe lista mea lungă de pe YahooMessenger. A început ca un flirt, apoi a degenerat „cochetăria” în atacuri dure, injurii ca la uşa cortului, apoi m-a asigurat că totul a fost o glumă şi că sunt „un baiat de treaba, care lupta pt dreptate”.
Ieri, cam după acelaşi scenariu, am discutat cu cineva pe care o nunosc mai mult decît pe web, insista să intru pe Curaj.Net, să-i dau replică. M-am bucurat că a început să citească şi chiar să scrie pe situl cela. Dar am găsit-o în „off side”, înjura şi ea public, semnînd curajos cu pseudonim. Ba mai mult, a început să incite la violenţă, să trateze pe unii dintre interlocutori cu dispreţ nedemn de o fiinţă umană, femeie şi încă una educată. A propus chiar să i se i-a capul unuia care se declară de orientare sexuală netradiţională şi asta m-a oripilat. Oare ce-ar fi să-i interzicem sau batem cu pietre pe cei care vorbesc despre „asta” pe web, sau pe cei care n-au facut niciodată sex. Ea se pare că în această ultimă ipostază e printre minoritatea de fete trecute de 20, încă fecioare, dar de la asta isterice şi iresponsabile, dacă n-o fi chiar cu preferinţe altfel şi ea…
O a treia femeie, chiar foarte apropiată şi cunosctută, colegă de activism şi curaj, m-a dat ieri gata cînd a scos o ţigară şi a chiar fumat-o. Apoi încă una, şi încă una, cu un aer că face lucruri normale, curajoase.
Toate cele trei incidente m-au dezamăgit deopotrivă de tare, şi mă doare mai tare că au avut loc cam toate odată, semn că lucrurile nu prea sunt întîmplătoare.

12 Răspunsuri

  1. Nu prea inteleg care e problema cu fumatul.Nu e un act de curaj dar e normal.

  2. Te dai mimoza si tu🙂
    Ai vazut mai clar ca nu tot ce crezi ca zboara se mananca🙂

    m-a oripilat. Oare ce-ar fi să-i interzicem sau batem cu pietre pe cei care vorbesc despre “asta” pe web ?

    si eu i-as trage fara probleme un sut de nu se vede oricui care numai incerca sa faca de cacao ceva ce respect (o fi ptr el cacat da e problema lui, nu trebuie sa ma convinga, cum nici eu nu trebuie sa conving un musulman ca religia lui e de kkt) caci asta e vorba aia (numai sa vorbim pe web pe dracu) e facere de cacao pe seama altora, ceva ce unii respecta altora li se pare un motiv numai bun de facut ceva pe el cu toata gama de prostii.
    se ajunge la – Hai sa ne batem joc unii de altii

    aia normal ca si-o vor lua, e doar o problema de timp, nu trebuie sa il doare pe x capul ce face y, cum o face iar e problema lui ca sa mai bagi altele surplusuri a batjocura (exact asta si fac) cauta sa faca batjocura, iar aia nu se va tolera niciodata, nu merge sa denigrezi ceva ce respecta altii, iti vezi interesul si atat, iar web-ul nu e ceva privat spui exact ca si in public, tragi exact ca si in public.

  3. Oleg imi cer scuze, dar era o joaca din partea mea! chiar m-a amuzat, doar e un forum de libera exprimare, ceea ce mai mult e o provocare, si na! mi-au scapat multe idei de pe tastatura, fara sa le filtrez cu creierii, oricum eu m-am distrat si chiar mi-am descarcat un pic nervii, care s-au intins prea tare din cauza marelui examen ce vine numit dizertatia.
    Asa ca nu te mai dezamagi asha dintr-odata pe fiinte nevinovate😛

  4. Si in al doilea rand, x-ulescu cu care am avut „divergente” avea tendinte de mazochism, aveam impresia ca ii placeau injuraturile si atacurile impotriva lui, eu doar l-am ajutat in nevoile sale!

  5. ah da! si inca ceva, acolo nu era un pseudonim, asha ma semnez eu pe picturile mele, asha ca am drepturi de autor!!!

  6. Iar despre cazurile descrise mai sus: e natura unei femei sa cocheteze, asha se simte ea cel mai bine, iar tu ca un cavaler brav! ai dreptul de ai oferi aceasta placere, de a intretine discutia cu o domnisoara care cocheteaza cu tine; iar despre fumat, sunt total impotriva, dar nu scot ochii oamenilor necajiti.

  7. Iar despre gey, mie imi sunt simpatici, chiar imi doresc sa am cel putin cunostinta pe unul din ei, dar unul pashnic, sa nu strige in gura larga ca e gey, si sa ne convertim in modul lui de iubire, si sa ne dispretuiasca ca suntem normali, si de la tine asteptam acelasi mod de gandire pe care il am eu.
    Daca omul se poarta cu tine urat e o reactie involuntara de a te apara injurand, recunosc una naiva, dar nu am varsta d-voastra de a judeca rece si corect, uneori imi iese, mai invats🙂
    Daca gheiul ar fi mai amiabil i-as da dreptate, dar el a venit idn start cu dorinta de razbunare pe oameni normali din simplu motiv ca sunt normali!

  8. Tocmai asta ţi-i problema! Tu crezi că eşti normală şi că alţii nu prea sunt. Aşa ajungi, chiar dacă în doi peri, iresaponsabil, să propui „soluţia finală”, eşti un fel de hitleriţă! De ce, pentru că inciţi la violenţă şi discriminare pe motiv de orientare sexuală, de diferenţă a opiniilor, asta în mod normal produce nu doar dezamăgiri, ci chiar autosesizări sau plîngeri la procuratură, chit că eşti în România şi acolo Parchetul se ocupă de cazurile penale😀
    Deci ai grijă ce spui, sunt sigur că poţi să fii mai rezonabilă, îndrăzneşte şi mai scrie!

    P.S. Chiar dacă îţi pui numele scurtat şi cu L-ul dublat pe picturi, el tot pseudonim rămîne, că nu e numele tău oficial, din buletin şi alte acte.
    Admit că şi numele de la naştere, oficializat e tot o poreclă, etichetă, fără mare importanţă.

  9. Pe naiba, tu ai sărit cu gura mare că te dezgustă homosexualii, că-i dispreţuieşti. Trebuia să te mângâi pe cap pentru asta? Cu atât mai mult că am şi eu o mulţime de chestii care mă dezgustă la voi, şi pe care nu le spuneam public până acum. Dar acum mi-a plesnit răbdarea, după atâtea injurii şi zoi vărsate în cap. De acum înainte voi acţiona după principiul evreiesc: dinte pentru dinte şi ochi pentru ochi.
    Apropo, nu ţi-ar strica să te mai informezi puţin. Psihiatrii americani au recunoscut încă din 1973 homosexualitatea drept o manifestare normală a sexualităţii. Aceiaşi psihiatri care, anterior, au fost elementul principal care au contribuit la diabolizarea homosexualilor.
    Ce pretenţii mai ai şi mătăluţă: să mă consider anormal pentru că nu simt atracţie sexuală pentru tine sau celelate din specia ta? Nu te crezi prea importantă? În locul tău, aş fi un pic mai modest…

  10. ooo, incepe si aici o discutie aprinsa, vezi pana la urma sa nu ne indragostim unul de altul :))) nu m-am documentat pt ca nu aveam necesitatea, nu cunosteam pe nimeni sa fie diferit de mine, asha ca nu e o eroare mortala, pot sa traiesc fericita si in continuare.
    Importanta ma simt, pentru ca simt ca traiesc, recunosc sunt un pic narcisista, si din cauza asta, m-am aprins ca un arici cand m-ai luat peste picior din primele mele comentarii, iar deja pe data de 14 te aveam ca pe un junghi intre coaste, eu sunt cu constiinta impacata pt ca am reciti de la inceput comenturile mele, si am vazut ca de la un bot de zapada a crescut o avalansa.
    Asa ca ma intorc la linistea mea sufleteasca, nici mie nu imi place sa injur, mai bine sa taci si sa faci, iar cand ma forteaza situatia zic ca sunt barbat si sunt tare.

  11. Brega = pedofil

  12. Măi, nu neg, îmi plac femeile cît mai tinere. Dar să nu fie sub vîrsta permisă de lege şi, la fel de important, să nu fie încuiate. Mironosiţelor june le prefer pe descătuşatele mai de vărsta mea.
    Totuşi e interesant ce te-a adus la concluzia asta şi de ce ai trîntit-o aşa din pod?
    Nu mai îndemni să fie lapidaţi cei altfel decît tine? Acum te limitezi doar să etichetezi…

Lasă un răspuns

