Democraţia a durat o săptămînă la Antena C!

Mai ieri, tocmai cînd eram disperat că nu reuşesc să răzbat deloc la Vocea basarabiei, că mă scot de pe fir aceea fără măcar să reuşesc să denunţ în eter CENZURA, apare la Antena C o emisiune matinală promiţătoare.  Nu mă bucura Revista presei, că era tendenţioasă, preponderent din Săptămîna şi Moldova subterană, nici Cursul valutar sau Horoscopul, ci faptul că mai deschideau uneori telefonul şi încercau să comunice cu ascultătorii.

Am sunat şi eu de cîteva ori, i-am criticat sincer şi vehement, i-am numit propagandişti şi manipulatori. Doar cînd am vrut să-l reclam pe cenzorul de la VB, Arcadie Gherasim, am început cu laude la adresa Antenei, că permit criticile şi opiniile incomode. La urmă tot am reclamat regimul dictatorial al lui Voronin, am exprimat dispreţuzl meu pentru statul-bastard, nedemocratic RM, dar asta numai pentru că moderatorii insistau să polemizeze cu mine, să mai pună întrebări.

Dar de luni, în locul simpaticilor Sandu Sîtnic şi un oarecare Grigore Gonţa cu voce cîntată, apar pe post un NikiTrichi şi o Pechea, o pereche hetero care imbecilizează populaţia citind de două ori horoscopul, făcînd glumiţe idioate. Şi, culmea, propunînd cetăţenilor care sfărîie de durere şi revoltă să… participe la un Bliş voting, să aleagă una din trei melodii propuse la întîmplare.

Am sunat azi şi le-am spus că aş fi ascultat emisiunea cealaltă, că acum sunt dezgustat, dar ei, derutaţi iniţial, m-au luat la şicane şi perdafuri că a trebuit să revin ca să le dau replică. Numai că n-a mai fost să fie: vorba lui Micki, voi fi „banat” şi acolo, cum sunt la alte posturi.

Deci am ajuns! Vocea basarabiei, Antena C, TeleRadio Moldova (pe forumul lor web) CENZUREAZĂ CA ÎN CODRU!

Unde să mă mai exprim decît pe acest blog şi pe Curaj.Net?!

2 Răspunsuri

  1. În codru nu se cenzurează. Nu duce în eroare cititorii.

  2. e adevarat, in codru se haiduceste… sau haiducareste…

Lasă un răspuns

