Ajuns-am la poarta otomană tocmai cînd turcii băteau pe croaţi

Am ajuns în seara asta la Istanbul, să particip la un BarCamp despre activismul tineresc. Mi-au plătit drumul şi cazarea o fundaţie maghiară (se pare că e filială a fundaţiei lui G. Soros). Nu-s singurul moldovean aici, s-ar putea să fim cea mai numeroasă delegaţie. Aş putea să mă declar membru al delegaţiei române, deocamdată fiind singurul membru despre care am cunoştinţă🙂
La Chişinău am avut un incident cu o grăniceriţă roşcată (am zis că-mi notez numele ei, d-ar l-am uitat, bleah!), mi-a zis să arăt şi paşaportul moldovenesc. Am întrebat de ce şi a zis că aşa trebuie. Am întrebat ce se întîmplă dacă nu-l am şi a insistat că nu pot să plec altfel. I l-am arătat dar am insistat şi eu să ştiu ce lege spune asta. A zis că legilor lor, moldoveneşti!
Am zburat împreună cu Cristina, în Istanbul l-am cunoscut şi pe Dan. Cristi trebuia să fi venit la amiază.
Pe fată o aştepta cineva cu maşina, dar ne-a luat şi pe noi, băieţii. Mai veniseră şi două bulgăroaice. Una dintre ele vorbeşte turceşte, dar e ţigancă. Zice că nu ştie despre ce va fi seminarul, dar că trebuie să ţină şi ea o conferinţă.
Eu voi arăta filme şi voi vorbi despre cererea noastră de azil politic.
Trebuia să stau la Megara hotel, dar m-au mutat la Hali. E mai bine, aici am wi-fi gratuit cu parola „elevator”. Doar că elevatorul nu ajunge pînă la mansarda mea, trebuie să mai urc un etaj pe jos. Nu ne lasă cu fete în simgle rumuri, şi atsa e mai nasol decît la Kiev, unde le puneau pe fete să arate paşaportul, dar mai bine decît la Sofia, unde nu avea cine să vină…
Mai povestex io dacă găsex timp. Reveniţi!

P.S. Am schimbat de cîteva ori titlul acestui mesaj, ba erau bătuţi, ba invers. Interesanţi turcii ăştia!

Lasă un răspuns

