Stau între Aya Sofia şi Moscheea Albastră

Dimineaţă, la dejun, am descoperit că la terasă am un peisaj mai frumos decît ce vedeam aseară pe geam. Barmanul care ştie engleză mi-a confirmat că ce e în faţă e chiar Aya Sofia.
Aseară am trecut de cîteva ori pe lîngă ea, mi-a părut monstruoasă din spate, o grămadă de piatră. Cînd am fost prima dată, în 2001, am căutat-o dar n-am dat de acest muzeu. Acum nu mai sunt tentat să-l vizitez, chiar dacă are aproape un mileniu jumate!
M-am înregistrat la OSI Youth BarCamp, am întîlnit şi alţi moldoveni: Corneliu, Alina, aud că Dorina nu vine.
E fain că avem conexiune internet fără fir. Majoritatea participanţilor au computere portabile. Mulţi se întreabă: what’s gonna happen?!
Am aflat, după primele două ore de prezentări ne-au lămurit cei de la Open Society Institute. Erau zeci de întrebări şi de întrebători din toată lumea, evident, sunt tineri (în mare parte) şi activi. Eu am întrebat „just for testing” dacă se finanţează şi protestele stradale. Vorbitorul s-a bîlbîit. Se pare că n-a vrut să fie întrebat atît de direct.
Am întîlnit o fătucă din St. Petersburg cu ochi înguşti, care m-a abordat româneşte. Zice că tata e moldovean şi o învaţă româna. Mama e cazahă, dar a fost acolo foarte demult, vine mai des la Chişinău şi Tighina/Bender.
Am ascultat o prezentare despre situl ХайВей, interesant. Mergem la masă.
Io prezint filmele noastre la 15, sala 4.

Lasă un răspuns

