Cîinele – da, fata – ba!

Cîinele - da, fata - ba!Obsedat de omniprezenţa cîinilor în acest oraş şi înfricoşat de consecinţele acestei coabitări pline de riscuri, m-am trezit fotografiind această scenă. Numai că, spre deosebire de alţi patrupezi, acesta era un leneş sau doar un alintat al personalului de la instituţia de învăţămînt unde s-a pripăşit, şi n-a reacţionat deloc la ţăcănitul simulat al aparatului meu.
A reacţionat în schimb fătuca (intenţionat am ales un clişeu în care îşi ascunde faţa, dincolo apare tare frumuşea, probabil de asta îşi permite să fie cam prostuţă), s-a arătat iritată că o bag „în posterioritate”. Ameninţa chiar că mă dă în judecată, pentru că eu am refuzat – derutat – să şterg pozele, chit că ea îmi cerea imperativ.
E ciudat cum în oraşul, în statul şi în lumea asta se domesticesc tot mai mult animalele şi devine tot mai speriată, sălbăticită lumea.

6 Răspunsuri

  1. Bine ca tu esti destept…

  2. da bade oleg, însă ştii că pe unii oameni chiar îi irită rău aparatele de fotografiat/filmat… de exemplu eu nu le suport… şi nu din cauză că mă bagă în „posterioritate”🙂

  3. Of, mi se pare că fata e la actorie. Dacă şi manechinele alea au fobii din astea, atunci mă retrag io pe-o insulă părăsită, o să fotografiez plante şi stînci!

  4. Isi bea cafeaua acolo?

  5. Cred că putea să facă orice acolo dacă-i plăcea de mine şi-i promiteam că o iau de nevastă😉

  6. 🙂 ce se vede si ce vedeti voi barbatii

Lasă un răspuns

