Smiley – gay friendly?

Am auzit recent la radio o piesă despre care m-am gîndit că l-ar satisface pe Gicu, deoarece băieţii care cîntă nu se laudă ca alţii că aleargă fetele după ei sau invers. Cel puţin nu reiese asta din versuri. Poţi liber să crezi că e vorba de o relaţie homo, eventual între două fete.

Mai explicit e video-clipul, şi asta mă face să cred că piesa a ieşit involuntar prietenoasă cu cei de orientare sexuală netradiţională, dar la radio cred că poate oricine să se regăsească în ea ascultînd-o.

Totuşi nu m-ar mira şi de data asta să strîmbe unii din nas, să-i găsească valenţe alienante sau calităţi artistice îndoielnice, totuşi e un şlagăr vara asta şi io deja o fredonez de cîteva zile.

Voi nu analizaţi muzica, filmele, literatura sub aspectul ăsta, înseamnă că n-aţi răsfoit deloc blogul enervant nici măcar curaj-ul!

3 Răspunsuri

  1. Sunt curios să văd clipul, că versurile şi melodia nu mi-au plăcut deloc, când am auzit-o acum cîteva săptămâni. Poate că clipul ar reuşi să-mi schimbe impresia….

  2. Apropo, ce s-a întâmplat cu Curajul?

  3. Curajul parcă mere, probabil a fost o problemă temporară sau doar locală, la tine.
    Despre clip, ce să zic, e hetero clar, dar nu m-ai mira tare să-ţi placă: eşti imprevizibil!

Lasă un răspuns

