Am scris aseară două petiţii

De fapt aveam în plan trei, una adresată Primăriei că nu instruieşte patronii şi şoferii de microbuze (dar şi de troleie) cum să se comporte la servici cu public în maşină regretam că n-am scris-o încă chiar azi dimineaţă în drem spre servici.

A doua e despre un incident neplăcut şi revoltător la Sîngerei, fost-am zilele trecute şi am rămas cu gust amar. Dar încă n-am ajuns la Poşta Moldovei s-o înregistrez.

În schimb m-am ţinut de cuvînt şi de capul lor, am obţinut înregistrarea oficială a reclamaţiei adresată parlamentului. Să vedem acum pe unde scot ei cămaşa.

Mîine expiră termenul la care trebuiau să-mi răspundă cei de la CCA la ultima-mi petiţie despre cenzura la Vocea Basarabiei. Cred că imediat după asta merg cu ambele instituţii în judecată, oricît va dura şi m-a costa procesul. Nu se mai poate atîta iresponsabilitate!

  1. petitiesandaleparlamentiulie2008
  2. postamoldoveisingereiiul08

7 Răspunsuri

  1. D-le Brega te admir si te sustin in multe actiuni din cele pe care le intreprinzi, insa ar trebui sa alegi o parte a baricazii de care sa te afli, nu poti sa lupti cu sistemul comunist si in acelasi timp cu putinele institutii democratice.

  2. Ba da, şi încă cum se poate. Mai bine aţi lua exemplul de la el şi nu v-aţi lăsa prostiţi de tot felul de lideri carismatici, pe care ulterior i-aţi diaboliza în zadar…

  3. Io mă aflu pe baricadă, george, o să dau şi în instituţiile alea pe care dumneata le laşi în pace numai pentru că se declară democratice. Ele cel mai mult mă interesează pentru că sunt imprevizibile, fac la stînga şi cotesc la dreapta, spun una şi fac alta. dar mai ştiu că ele pot fi îndreptate, pe cînd bolşevicii nu mai au nici o şansă, pentru ei am doar mesajul JOOOOOOOOOS! şi un ţuruiac să-i fluier, dar numai acasă, în pernă sau din Occident (vezi protestele mele de astă toamnă de la Varşovia), că aici nu mai vreau să înfund puşcăriile pentru speranţa că mîine adormiţii ca dumneata or ieşi în stradă să mă scoată.

  4. Bine Oleg poate nu mam exprimat cum trebuie dar spunemi te rog Vocea Basarabiei are cea mai mare cenzura din Moldova, tu vreai sa ai totul perfect ei si asa vai si amar de capul lor au numai procese si probleme, tu spre deosebire de cei care se exprima la VB ai mult mai multe modalitati sa te exprimi ,vrei sa pui umarul cu CCA sa le ei licenta, cum ramine cu cei de la tara care au numai un amarit de telefon.

  5. VB nu se prea judecă cu nimeni, din cîte cunosc eu, decît poate cu foştii angajaţi pe care i-a plătit mizerabil şi din paşti-în-paşti, sau întrei ei, fondatorii, care nu pot împărţi businessul. Altfel ei nu folosesc această pîrghie de influenţă şi credeau că nici unii ca mine n-o să apeleze. S-aştepte mila mea!
    Cum îmi închide Gherasim în nas de cîteva săptămîni cu consecvenţă, cum mă huleşte Saharneanu cu iresponsabilitate, cum ne-au discriminat ei de-a lungul anilor fără discernămînt, aşa o să-i plesnesc io de o să le sară coaja de presă liberă, să se vadă că nu sunt decît nişte propagandişti şi cenzuroşi minciunoşi.
    Că prostimea de la ţară nu vede asta – înţeleg – în mare parte ei sunt mulţumiţi şi de Radio Moldova, Chanson, Kiss FM.
    Io nu sunt!

  6. Totusi hai sa nu generalizam cu „prostimea”, eu cred ca tu nu o sai plesnesti pe Gherasim si Saharneanu ci putina „prostime” care incearca sa mai gindeasca ceva, dale lor o alternativa la VB, si dupa acea dai inainte cu plesneala.

  7. Esti rau tare🙂
    Bun asa.

Lasă un răspuns

