Marian Lupu vorbeşte la telefonul mobil în timpul şedinţelor Parlamentului

Am auzit că spicherul legislativului de la Chişinău a convocat azi dimineaţă cu noaptea în cap jurnaliştii acreditaţi la Parlament, ca să mimeze comunicarea cu societatea civilă şi transparenţa. A vorbit despre prevederea regulamentului că în timpul şedinţelor e interzisă folosirea telefoanelor mobile şi, în loc să facă ceva concret pentru a opri ciorovăiala moleculară, a promis că va permite din toamnă şi jurnaliştilor să le utilizeze în dimpul dezbaterilor. Ca să confirme asta, chiar el vorbea azi la telefon din prezidiu, în timp ce modera discuţiile asupra unui proiect de lege nu foarte important, probabil.
Aud că a mai invocat petiţia mea în care am reclamat că sunt discriminat şi că mi se limitează accesul în sală în dependenţă de haina pe care o port, de încălţările pe care le am în picioare, chiar dacă aceste interdicţii sunt ilegale, deoarece nicăieri nu se descrie exact cum trebuie să arate cetăţeanul pentru a avea acces în locul sacru – PARLAMENT. Preşedintele legislativului a zis că vor menţine această interdicţie şi, probabil, îmi vor comunica asta în scris.
Sper să am degrabă documentul care certifică discriminarea mea şi prostia lor, ca să merg cu el în instanţa de judecată!

Un răspuns

  1. daca e vorba de judecata sunt cu tine, Oleg……….

Lasă un răspuns

