Olesea Bolboceanu frizează ridicolul

Cuconiţa de la un post privat de televiziune (nu-i dau numele, să nu-l compromitem în aşa context😉, mi-a răsărit azi la spate şi m-a somat să-mi schimb locul, că acolo stau ei (era cu un cameraman ursuz). La Parlament, pe ultimul rînd, într-un ţarc îngrădit special, unde se ajunge doar pe căi ocolite, stă presa şi urmăreşte şedinţele în plen cînd nu se discută chestiuni secrete. Eu merg de cîteva săptămîni încolo şi niciodată n-am ajuns la începutul şedinţei, deci mă mulţumeam să filmez de pe flancul stîng, cînd vroiam să surprind pe boşorogii comunişti căscînd, ciorovăind, jucîndu-se cu pixul sau telefonul mobil şi pe cel drept, cînd vroiam să filmez opoziţia la faţă contestînd proiecte de legi, aplaudînd declaraţii curajoase sau punînd întrebări joia la amiază.

Azi presa întreba din inerţie deputaţii unde îşi vor petrece vacanţa şi am găsit mijlocul lojei presei liber. Am mers şi mi-am instalat anume acolo camera, să filmez discursurile de final frontal. Într-adevăr, liderii de fracţiuni ieşeau la tribuna centrală, deci locul ales era perfect.
Numai că Olesea Bolboceanu, apoi şi scutierul ei au reuşit să mă bruieze cam un sfert de oră, cît timp Cubreacov şi Diacov au criticat prudent guvernarea, anunţînd un probabil divorţ preelectoral în toamnă. Fătuca, cu aiere de prinţesă nervoasă, mă soma să-i eliberez locul. Am refuzat chiar să mă mut puţin pentru ei, pentru că n-a catadicsit să scoată măcar un te rog formal. Din contra, mă obrăza mereu că ea e femeie şi trebuie să stea la fundul meu în picioare. A zis că e ciobănism ce se întîmplă şi am fost de acord cu ea. A încercat să mă preseze indirect, şantajînd reporteriţa de la Jurnal . Aceea chiar a încercat de cîteva ori să mă cheme lîngă ea, dar am refuzat categoric.
Cînd deputaţii îşi beau cupa de şampanie (am filmat pe unii care ieşeau ostentativ fără să se atingă de ele, nu ştiu dacă imaginile o să ajungă pe post), s-a apropiat o ăltă făctucă, aflam apoi că e din serviciul de presă al Parlamentului, care m-a îndemnat să fiu solidar cu colegii. I-am spus să facă acelaşi îndemn pentru to(n)ţi.

5 Răspunsuri

  1. cum să vă zic..

    e bine sa existe concurenţă intre instituţiile de media..

    DAARRR!!

    in situtia ţării noastre .. o cooperare ar fi binevenită😦

  2. Paul, cooperarea si concurenta nu se exclud reciproc;-)

  3. „A zis că e ciobănism ce se întîmplă şi am fost de acord cu ea” :))
    Ai un tupeu de milioane🙂. Plus că şi aveai drept să-l ai, ţinând cont că procedai corect.

  4. Oare de ce nu va preocupa calitatea informatiilor transmise, ci doar orgoliile-pretentiile-fandoselile personale?! Nu-mi pasa de corvoadele voastre profesionale. Vreau informatii despre situatia media din Moldova. Postati tot felul de texte fara vreun efect de interes imediat. Va rog din suflet, scrieti chestii cu adevarat importante, nu ne plictisiti cu cine-are-si-cine-nu-are-dreptate. Informati-ne!
    Cu prietenie,
    Fabian

  5. Omule, de ce crezi că nu e important cum se comportă după cadru cei despre care crezi că-ţi aduc adevărul pe ecranul azuriu? Io cred că asta spune multe despre calitatea lor profesională. Fii atent…

Lasă un răspuns

