EUtv cenzurează şi pe web

Mi s-au plîns oamenii ades că sunt cenzuraţi cînd sună la emisiunile interactive de la postul lui Iura Roşca (chiar dacă comunicarea telefonică cu ei costă o grămadă şi ar trebui să fie interesaţi financiar să se exprime cît mai mulţi), se mai ştie (şi poate fi văzut la ştiri, în emisiunile de dezbateri propagandistice) că există subiecte, persoane TABU, care nu pot fi puse pe post la ei decît în lumină negativă, defavorabilă sau – mai bine pentru patron şi angajaţi – să nu fie pomenite deloc.
Acum găsesc pe pagina lor web că nu mai acceptă nici comentariile nemoderate. Deci democraţia creştin democrată e strict limitată şi controlată. Deci libertatea de exprimare e CENZURATĂ!
Am găsit o ştire provocatoare şi m-am gîndit să le testez reacţiile, dar am aflat imediat că părerea mea despre CEC trebuie întîi să fie verificată. Oare o să mă caute şi la IP?

Comentariul Dvs va fi plasat după moderare

Nu prea am încredere într-o instituţie cu oamenii lui Voronin, Diacov şi Roşca. Ei pot doar să mimeze corectitudinea, iar ong-urile plătite de afară or să închidă ochii complice dacă asta o să le ceară Occidentul, orice s-ar întîmpla la urne.
Fraudarea alegerilor deja a început cu presa de stat (propagantistică) dar şi cu cea privată, manipulatorie.
Interesant, cine şi în ce limbă traducea spusele maghiarului?
Cum de n-aţi evidenţiat-o pe renata, CEChista casei?

Lasă un răspuns

