Tocmai cînd era mai necesar, Curaj.Net a picat

Am folosit acel portal pentru a comunica lumii ceea ce nu prea putea să facă presa noastră, aflată vara şi încă la sfîrşit de săptămînă în… hibernare. Am publicat anunţ că Vlad Pârău (Rusu), liceanul de la Braşov care a fost expulzat de autorităţile moldovene pe 27 martie anul curent, a revenit la Chişinău în mai puţin de 4 luni. În noaptea asta a reuşit să treacă frontiera prin punctul vamal Sculeni. A încercat să mai vină, în baza deciziei Curţii de Apel Chişinău, care casa hotărîrea primei instanţe, dar a fost întors înapoi. Acum, pentru procesul de luni dmineaţă, avocatul Natalia Bayram a obţinut de la instanţa de judecată un demers adresat autorităţilor vamale şi de grăniceri, care să-i permită lui Vlad Pârău să treacă frontiera pentru a asista la proces.
Astăzi, duminică, la ora 13, Vlad şi prietenii din Hyde Park vor fi pe Aleea Clasicilor, la bustul lui Rebreanu, şi vor răspunde la întrebările jurnaliştilor. Presa este invitată şi luni la ora 10, la Judecătoria Buiucani (judecător M. Leancă), sau să ne contacteze la numerele de telefon: +373 69350894, 69801212
Dar imediat după asta a picat serverul şi Curajul a devenit un sau o „Error establishing a database connection”.

Iată de ce sunt necesare coaliţii, reţele, care să nu poată fi distruse, blocate cu una-cu-două.

P.S. Între timp a apărut puţin, apoi a dispărut iar. Oricum, nu din cauza asta a lipsit presa de la briefingul sub ochii miliţiei, ci pentru că e căcăcioasă, leneşă.
Am făcut noi un interviu, pentru cine are ochi să vadă şi urechi să audă.

Video

2 Răspunsuri

  1. Am observat şi eu azi dimineaţa că nu puteam accesa site-ul curaj.net, din păcate de mai dese ori mi s-a întîmplat asta.

  2. Buna, comentariul meu nu are legatura cu tema. Scuze! Doresc sa alcatuiesc o lista cu bloguri ale valcenilor. Tu ma poti ajuta; daca cunosti un blog administrat de un valcean, te rog da-mi de stire . Multumesc.

Lasă un răspuns

