Am terminat schimbul de corespondenţă, îi chem în judecată!

M-am săturat de polemica epistolară sterilă cu Consiliul Coordonator al audiovizualului (cu Vocea Basarabiei nici asta n-am reuşit, cum mă cenzurează pe post, aşa-mi tratează cu no response petiţiile!), acum, după ce am primit şi această depeşă, îi dau în judecată în contencios administrativ!

3 Răspunsuri

  1. Da’ de la ce v-ati luat?

  2. Vezi arhiva acestui sit sau pe Curaj.Net – de la cenzură şi manipulare

  3. Bravo, năpârcile astea pretins democrate merită păruite în judecată…
    A, pardon, am crezut că e vorba de Bocea Basarabiei. dar freacă-i şi pe ăştia…

Lasă un răspuns

