Io strig – discriminare!, ei răspund – cerinţe…

M-am plîns mai ieri Parlamentului că sunt discriminat la accesul în sala de şedinţe în plen a legislativului. Am primit recent un răspuns de la Maria Postoico, vicespeaker, că au readresat petiţia mea Serviciului Pază de Stat. Acum am şi de la ei un răspuns, dar care nu mă satisface deloc: Mi se pare iresponsabilă depeşa, semn că nici doamna deputat, nici domnul poliţist n-a înţeles problema mea.
Eu mă plîngeam că nu sunt lăsat în sală cu telefon mobil, cu pantaloni scurţi şi cu sandale, aşa cum vreau eu să mă îmbrac vara, şi cum umblă bine-merci unii sau unele prin aceeaşi sală, iar ei îmi scriu despre Biroul permanent al Parlamentului, Regulamentu’ lu’ Peşte, şi nu-mi indică nici o lege care ar stipula exact care haine sunt permise şi care sunt interzise.
În aşa caz mă văd nevoit să mai scriu o dată ca să accentuez, problema cea mare e DISCRIMINAREA!

4 Răspunsuri

  1. Oleg, aici au dreptate. Regulamentele interioare au putere de lege (atita timp cit nu incalca legea) in teritoriul in care actioneaza. Ele sint date de administratorul (proprietarul) zonei respective.
    In Romania firmele sint obligate sa aiba Regulamente de Ordine Interioara (asa numitele ROI-uri) in care se trec tot felul de chestii. Daca nu le respecti, respectivul iti poate limita accesul in zona lui de actiune.

  2. În Constituţie şi alte legi importante, mai ales CEDO & DUDO scrie clar că e intrzisă discriminarea! Deci ROI-urile lor să fie bună şi să interzică clar tuturor în mod egal, nu să lasă la discreţia meliţenilor aprecierea decenţei aspectului meu!

  3. Aia e altceva. Da’ daca esti singurul de acolo in papuci, nu te vad bine🙂

  4. Să fie buni să mă vadă bine, cît timp nu e interzis clar şi limitat concret, să accepte şi burtoşii, şi cocoşaţii, şi creţii, şi roşcaţii. Suntem diferiţi şi, în democraţia modernă se interzicde prin lege discriminarea pentru altfelitate

Lasă un răspuns

