Unul cu şcoală sovietică scrie fără stres cuvîntul tabuizat SEX

Foto Oleg Brega, 26 iulie 2008L-am întîlnit pe omulean duminică, la mitingul de la bustul lui Eminescu pe Aleea Clasicilor din Chişinău. Avea o lozincă ciudată şi am vrut să-i cer detalii, mai ales că era cuvîntul magic SEX acolo.
Vedeţi din video ce mi-a zis. În afara filmului a mai spus că poate traduce din şi în rusă, franceză. Că a avut o discuţie cu ambasadorul francez la Chişinău şi că acela l-ar fi invitat franţuzeşte chez lui şi că el acum adună bani pentru călătoria la Paris, că occidentalul generos l-ar fi sfătuit să muncească pentru a avea mijloace.
Zice că a lucrat la pagina literară a unui cotidian important, dar că acum e pensionat şi o duce greu.
N-am cerut nici o mostră de acrostih, dar presupun că îşi mulţumeşte clienţii, poate mai greu îi convinge să apeleze la serviciile lui.

Un răspuns

  1. Dar mie nici prin gand nu mi-ar fi trecut că bătrânul scrie poezioare… E amuzant, totuşi… dar şi fără tabu🙂

Lasă un răspuns

