Scris de mine personal, pentru ce şi semnez

Aşa mi se spune să scriu de fiecare dată cînd dau vreo declaraţie sau explicaţie la poliţie, procuratură sau în alte instanţe militarizate. Simt că e o formulă aberantă şi agramată, de aceea reformulez mereu şi scriu cu cuvintele mele. Dar am văzut ades că lumea nu mai pune întrebări şi scrie întocmai ce aude.
Azi am refuzat chiar să scriu orice altceva în loc de explicaţie, dată şi semnătură. Mai ales că procurorul nu ştia să-mi invoce vreo lege care m-ar obliga să le multiplic inepţia pe care o repetă toţi ca papagalii.
Vi s-a întîmplat aşa ceva, ce părere aveţi?

3 Răspunsuri

  1. Sunt de acord cu tine🙂 Mai ales ca niciodata nu e scris ‘personal’, scriu ei ce vor si apoi te pun sa semnezi. Si daca tot semnezi, de ce trebuie sa explici in cuvinte ca ai semnat? Ca pentru downi.

  2. Tocmai că io scriu „personal” cam mereu, nu am încredere în formularea lor, şi după aia să mă pună să scriu: „din cuvintele mele a fost scris corect, pentru ce şi semnez”, sau ceva asemănător. De aceea prefer să răspund întrebărilor sau să povestesc după planul meu, dar iată la urmă apare ridicola dilemă să scriu cum îmi cer ei, pretinzînd că aşa ar fi scris în LEGE, sau să fac precum ieri, să zic cu jumătate de gură NU…

  3. Da, de multe ori. Am „norocu” sa-mi pierd documente si de aia „calc” des pe la ei. Si chiar ma enerveaza la culme „metodologia” asta a lor…

Lasă un răspuns

