Ascultînd Vocea Basarabiei (chiar dacă e cenzuroasă)

Bine că nu s-a închis şi Europa Liberă, am ce asculta cît mă trezesc dimineaţa. Mai ieri l-am auzit pe Iulian Ciocan repetînd (la minutul 22) tezele mele despre privatizarea TraCom, probabil ideile bune plutesc în aer.
Azi dimineaţă Vitalie Enachi citea o ştire despre admiterea basarabenilor în România şi repeta calm, inconştient inepţia cu „balurile” de admitere. Vă imaginaţi, unii au intrat la facultate cu 10 pe linie!
Gherasim a revenit din concediul nemeritat de la Edineţ (unde se odihnesc toţi intelectualii, vorba lui) şi aseară m-a cenzurat iar, sau a acceptat tacit ca nesimţitul şi prostovanul de Alex Nesteriuc să mă scoată din emisie imediat. În schimb a putut să vorbească Anatol Grabari, cel pe care îl apăram altă dată cînd era cenzurat ca mine. El nu m-a apărat…

Lasă un răspuns

