CCA-ul toropit de căldură

Am înregistrat ieri la Consiliul Coordonator al Audiovizualului o nouă petiţie, de data asta în legătură cu televiziunea de propagandă NIT, care a dat săptămîna trecută pe post un film publicitar, manipulator şi iresponsabil.
În anticamera preşedintelui era altă secretară care, s-a pus pe citit demersul meu, de parcă ar fi înţeles mare lucru. Apoi m-a trimis în capătul coridorului la alt expert.
Între timp a intrat vicepreşul Frumusachi, mi-a strîns mîna şi se făcea că nu înţelege intriga, cînd io m-am răţoit că n-am ce să caut în capăt, mă aflam exact unde trebuia şi eram altă dată primit cumsecade.
Am dat totuşi o tură pînă acolo ca să constat că pe nici o uşă n u scrie numele ciolovecului, dar cînd ieşeam l-am auzut pe fostul crainic la televiziunea naţională întrebînd de fată unde l-a trimis pe Oleg, apoi spunînd ca să aud şi io că la un demers dintr-o listă va răspunde cînd îi va fi prezentat în limba de stat.
Nici rahat nu mănîncă, nici respiraţia nu-i puturoasă!
Totuşi, cînd a terminat indicaţile date fetei, i-a aruncat peste umăr să-mi înscrie în registru petiţia şi să-mi dea număr.
Mi-a dat cumincioară. Am întrebat-o cum o cheamă şi mi-a zis numele mic. Am insistat şi am aflat şi numele de familie, şi funcţia: e de la relaţii externe, expert, şi se pare că regretă că n-a putut fi măcar o secretară prin cumul pe placul publicului.

Documentul invocat

Lasă un răspuns

