Continuă duelul cu CCA şi cu radiodifuzorii iresponsabili

Mai ieri am făcut cerere de chemare în judecată contra Vocii Basarabiei şi CCA, între timp am primit un răspuns parcă mai rezonabil de la ei, în care mă asigură că vor privi emisiunea reclamată de la NIT şi vor interveni dacă va fi cazul. Dar răspunsul scris de Vitalie Sprînceană şi semnat de vicepreşul Valeriu Frumusachi conţine iar o ilegalitate, informaţia că plîngerea mea a fost expediată la cei pe care i-am reclamat, aşa cum au procedat şi cu EU tv, şi cu TeleRadio Moldova şi cu Vocea Basarabiei, chit că asta e interzis expres de legea despre petiţionare.

Pe 2 septembrie va continua procesul în stare mai avansată contra aceluiaşi CCA şi a televiziunii Moldova 1. Să vedem dacă aceste presiuni le va schimba comportamentul doar pe hîrtie sau şi în eter.

Lasă un răspuns

