Am scos un link de la murat

Aveam pe lista prietenilor de blogosferă pe cineva care mă dezamăgise o habă pentru că nu scria sau scria în doi peri pe blog. Am penalizat cazul cu scoaterea link-ului de pe listă. Dar acum, găsesc un text nou, complex, o replică dură dată unei persoane de sex opus cu care, se pare, avea o relaţie specială. Textul m-a speriat pentru că am descoperit o faţetă nevăzută, spinoasă, incisivă a omului din preajma mea. Dar a trebuit să recunosc că e bun polemist, consumator şi emiţător de observaţii despre viaţă, deci am readus pe listă legătura spre acel sit. Vizitaţi-l!

4 Răspunsuri

  1. Mi-a plăcut şi mie acel text.
    _şi mă bucur c-ai scos link-ul de la murat.

  2. hopa, aveam aici un comentariu. unde e? cenzură?😆

  3. si care-i linku’ ??? de parca sta lumea in fiecare zi sa numere cine mai este si cine pleaca din lista de pe stanga ….

  4. Soro (ceziceu), nu mă speria şi nu glumi cu asta, n-am văzut nici un coment la textul ăsta pînă la sau după Angelica. Poate l-ai scris la alt text…
    Revoltatule, vezi mai sus, cineva chiar stă în fiecare zi, veghează ce link-uri apar şi dispar de pe blogul meu, învaţă de la lume🙂

Lasă un răspuns

