Azi mă filmau trei camere de la MAI

Eram şi io cu camera, de la Jurnal tv, urmăream protestul cadrelor didactice din faţa Guvernului. Eram cam stresat că mă depăşea ritmul şi condiţiile tehnice (în plus, am cam tras în plug tot week-endul şi mi-s cam extenuat), cînd am constatat că fata pe care o mai văzusem la Comisariatul de Poliţie Buiucani mă ţinteşte cu obiectivul. Am crezut că mă salută astfel, că adicătelea ne cunoaştem demult, ne-am mai văzut pe la diverse proteste şi o filmam şi eu generos.
Dar apoi am descoperit că încă un mînuitor de baston video mă ocheşte, apoi încă unul. Chiar s-au pus demonstrativ în jurul meu şi mă filmau, sau doar se prefăceau la indicaţia superiorilor.
Nu făceam nimic extraordinar (am mai fost filmat la cîtesprezece aparate la protestele din acest an, dureros pentru regimul Voronin în descompunere), dar ei insistau suspect de mult, cel puţin pentru reporteriţa cu care lucram. Am descoperit că dacă le întorc spatele şi, mai ales, dacă le filmez şefii (eternii Gumeniţă, Budeanu şi alte personaje sinistre), nu-i mai interesez. Ba chiar fătuca s-a dus la ei să întrebe ce să mai facă.
Oare ce le-a venit, ce pun la cale javrele? sau aşa se distrează mai nou copoii lu’ Vova?

Un răspuns

  1. Matincă te-a îndrăgit fătuca :))

    Sau probabil că deja ai paparazzi din urma ta: ai devenit VIP😉

Lasă un răspuns

