Satul arde, iar baba se piaptănă

Aseară Arcadie Gherasim a impus ascultătorilor Vocii Basarabiei să se pronunţe pe tema acordării de cetăţenie rusă în regim facil (nu ca România românilor basarabeni), şi toţi erau isterizaţă că rămânem fără echipă de fotbal, că rusul ne ocupă inteligent.
Io am sunat să vorbesc, dar am fost iar cenzurat şi am reuşit doar să bag pe post: CENZURAŢI, CENZURAŢI?
Moderatorul a făcut atunci o remarcă probabil gustată de majoritatea ascultătorilor, dar care mie mi se pare deplasată şi perfidă: SATUL ARDE, IAR BABA SE PIAPTĂNĂ.
O consider ipocrizie, pentru că chiar el se declară preocupat de România, Georgia şi Rusia, cînd chiar în curtea lui, cu mîna lui se comite un act de mai mare importanţă pentru unii dintre ascultătorii lui – manipulare, propagandă şi CENZURAREA de opinii.

P.S. Chiar ieri mi-au confirmat telefonic de la Judecătoria Rîşcani, că cererea mea de chemare în judecată a fost înregistrată şi că degrabă vor fi chemaţi în instanţă reprezentanţii CCA şi ai Vocii basarabiei, ca să răspundă pentru cenzură şi discriminare

7 Răspunsuri

  1. Doamne fereste, Brega ista ii paranoic. Aista ce face, ce nu face, striga CENZURA. Am impresia ca e un provocator ordinar si e platit de prin Olanda de gay s-o faca (sau chiar poate este) pe paranoicul. Nu stiu cine il mai ia in serios pe tipul asta.

  2. Brega dute si te trateaza. Oare tu nu constientizezi ca esti bolnav psihic?

  3. Dora, du-te tu mai bine şi învaţă româna, nu vezi că scrii agramat? Pînă atunci poate prinzi la curaj şi o să-ţi semnezi comentariile cu nume real, nu cu pseudonime laşe.
    Te trădează nu doar IP-ul că eşti în aceeaşi redacţie cu mine, ci şi vehemenţa cu care mă combaţi inconştient.

  4. mai da voi acolo la jurnal mai si lucrati sau doar cercetati starea sanatatii lui Brega ??? vad ca azi n-aveti mare lucru de reportaje … nici asa plictisitoare si provocatoare cum le considerati pe ale lu’ Brega …

  5. Cum nu, am relatat despre Big bang! Dacă vine potopul, de ce să mai muncim?

  6. Mda… sincer e primfa oara cand aud de asta😛

  7. da’ tu ce-ti asumi merite ce nu-ti apartin ??? „am relatat despre Big bang!”
    tu n-ai nici un drept :))))))

Lasă un răspuns

