Culoarea mea politic-ideologică

E culoarea curcubeului. A spus şi scris Paul Goma despre sine. Eu repet despre mine.
Chiar am pe mînă ca brăţară o chestie multicoloră pe care o afişam vara fără jenă, acum mai discret, că e frig şi mă îmbrac mai gros.
Oricum, mă întreabă unii scandalizaţi, de ce port drapelul minorităţilor sexuale. Io le bag sub nas dreapta (pe care am de mai mult timp o panglică tricolor) şi întreb: ăsta?
Ei arată la stînga.
Ah, pe stînga sunt leftist, pe dreapta – naţionalist. Şi în mijloc mi-s io, în căutare de echilibru.

Lasă un răspuns

