Ce-am filmat la festivalul etniilor de duminică


Duminică de la ora 10 pînă la 16, chiar dacă ploua ciobăneşte, în parcul central din Chişinău (Ştefan cel Mare) a avut loc Festivalul etniilor, ediţia VIII. Am văzut cum demnitari de diverse ranguri se întreceau la închinat cu reprezentanţii etniilor conlocuitoare (oficialii spun că-s peste 100!). Cea mai mare înghesuială era pe strada rusească.
I-am văzut pe Lupu, Stepaniuc, Chirtoacă şi Muşuc, diverşi consilieri municipali şi angajaţi ai primăriei. Era nelipsită madam Goncearov. Ghiciţi lîngă cine era mereu din cei enumeraţi mai sus?
O asistentă a ei mi-a băgat-o în faţa camerei pentru interviu. Nu prea aveam ce s-o întreb, dar măcar am forţat-o să vorbească româneşte. Ea ar fi spus că grăie moldov’neşti’.

Curaj.Net

Un răspuns

  1. Ce sa zic? Intr-o tara normala, un asemenea festival se vede altfel, probabil. La noi e mai degraba mascarada „prieteniei popoarelor”. Referitor la madama cu microfonul in fata, BRAVO EI! Chiar daca vorbeste cu putin accent, vad ca stie romaneste. Ar trebui incurajata!

Lasă un răspuns

