Pe cine angajează N4?

Ciudată televiziunea asta de la Chişinău. deocamdată nu difuzează decît filme americane traduse în rusă şi uneori titrate în română, publicitate şi prognoza meteo, arată mereu în colţ cît e ora şi ce temperatură e la Chişinău. mai au în zilele de lucru o emisiune de ştiri seara, care se numeşte Obiectiv, dar ele sunt foarte riguros selectate şi tendenţios realizate.

Le fac în stil EuroNews, deci fără prezentator sau reporteri în cadru. Cel puţin aşa era pînă mai ieri, cînd le-am privit ultim adată.

Azi am auzit la o conferinţă de presă că unul se prezenta Gheorghe Gonţa, reporter la N4. După voce mi-am dat seama că e prostovanul de la Antena C despre care am scris pe acest blog, dar n-am reuşit să-l reperez în sală. Mă întreb totuşi, cum putea el cu vocea-i nesuferită să ajungă de la radio la tv?  Cumva pentru a înlocui altă voce şi ton insuportabil, a lui Victor Nichituş?

Se pare că la N4 nu-i angajează pe criterii jurnalistice profesionale, ci după cît rahat poate să mănînce la microfon.

29 Răspunsuri

  1. OOOOOOOoo cit adevar Oleg!!!!!!
    la noi demult nu se mai angajeaza pe criterii juralistice profesionale…
    Bun venit in lumea reala!

  2. Oleg, constați și tu adevărul. Nu doar la N4 se intampla asta.

  3. acolo e Batog director, cred ca e clar pentru toata lumea ce fel de tv este

  4. Oleg , o fi Gonta insuportabil pentru tine, dar ceia ce faci tu nu e corect. Vrezi cind tu esti atacat ii faci cu ou si otet, dar cind ataci pe altii te dai mare.
    Plus folosesti un limbaj foarte josnic.
    O intrebare, bataie inca nu ai mincat de la nimeni ?

  5. Brega, daca ti se face o propunere de angajare la N4, accepti ???
    deci asta e problema ??? cine nu e cu tine, e impotriva ta ?

  6. Cred că şi G. Gonţa şi S. Batog sunt nişte javre tărcate (vorba lui Cornel Ciurea). Din cauza lor nu cred că m-aş angaja la N4 nici ca operator de imagine sau editor, deci munci iresponsabile, latente.
    Alte opinii nu comentez!

  7. Bună dle Brega! Numai laşii recurg la astfel de metode pentru a-şi critica rivalii. Scriind acestea singur devii insuportabil şi nu G.Gonţa.

  8. Batog şi Gonţa nu-mi sunt rivali nici colegi de breaslă, ei sunt mîncători de rahat şi propagandişti! O fac din oportunism sau, poate, de frică (apropo de laşitate), cine ştie cu ce păcate îi şantajează regimul şi pune să scrie/zică/arate căcaturi.
    Io îi critic laş aici pentru că nu sunt lăsat să vorbesc la N4, Antena C sau Vocea Basarabiei, dar i-aş beli şi la Moldova 1, curajos!

  9. Dle Brega, spune-mi te rog, la comanda aberezi în halul acesta?

  10. Io mi-am comadat dimineaţă să aberez, io-mi plătesc prestaţia, alte întrebări?
    Oleg Brega

  11. Mă subestimezi băiete:) Întrebări am cît duce carul, mi-e teamă doar că creieraşul tău în acest caz va rămîne şi fără puţina substanţă cenuşie pe care o mai ai ş-atunci cine o să-l mai critice pe Gheorghe Gonţa. Păcat…

  12. Chiar o faci din propria dorinţă? Şi cei ai din asta?

  13. Brega iti pare da doar tu ai dpretate in lumea asta. Fii atent baiete. Ca nu esti cel mai destept. Ai grija ce vorbesti te rog. te cunosc si nu doresc ca sa recurg la alte metode daca nu te linistesti. Sunt sigur ca nici batog sau Gonta cit de comunisti ar fi ei , nu ti-au spus ceia ce spui tu de ei.

  14. Radu, eşti poliţâst di-ashiala îmbracat în shivil?

  15. Nu,mu sunt politist, dar imi place bunul simt, chiar daca e foarte greu sa il ai in Modlova, insist ca trebuie de cultivat aceasta calitate, mai ales la jurnalisti. Dar uite Gheorghe tie ti-ar place sa fii numit in halul in care o face Brega?

  16. Mey Brega, da tu esti prost cu draci shi invidios cum nu am mai vazut. Esti insuportabil. Te mai zaresc pe la Casa Presei si te lamentezi ca o tarfa si incerci sa atragi ca un magnet toata atentia dar … nu-ti reuseste! Vrei sa-ti faci nume cu prostii, vrei sa fii mereu bagat in seama dar mai degraba prin asemenea gesturi esti gagat in … pilda masii. TAK DERJATI!

  17. Mai arata si filme bune, eu ma mai uit uneori cand am timp.

  18. Radu, ştiu că Brega nu aruncă cuvinte în vânt, este responsabil. Dacă aş ocupa o funcţie publică şi m-aş comporta exact ca tipii pe care îi ia în vizor, aş încasa-o şi eu. Dar cam asta ar fi menirea unui ziarist adevărat, nu-i aşa?

  19. Ti-ai ros marul de aur pina la ciot de ciuda si te-ai apucat sa arunci cu noroi in cei pe care ii invidiezi? Josnic chiar si din partea ta… dar nimic nou, asa a fost Brega mereu.

  20. „Cumva pentru a înlocui altă voce şi ton insuportabil, a lui Victor Nichituş?”

    Oleg, scriai undeva ca chipurile Nichitus s-a schimbat la glas, dar iata am gasit doar acest fragment scris despre el. L-am ascultat pe blogul lui Filat, ca l-a invitat la o emisiune de dimineata si astia au pus si pe blog inregistrarea. Eu zic ca vorbeste ca un gay..😀 Avea el inainte mai multa dispozitie parca, acum decit e gay e cam trist.. saracul.😀 sau poate ca e trist ca nimeni nu-i mai cadoneaza telefoane mobile ca pe vremurile bune.. de catre Vorona.

  21. Brega in afara de urlete fara sens nu face nimic concret. Nimeni, dar absolut nimeni nu il mai ea in seama. Pentru ca a devenit plictisitor si enervant pentru toti.

  22. Să fii enervant e mişto, poţi să te convingi intrând pe situl meu.
    Ce-o fi însemnând „cadonează”? Şi cum vorbesc oare gay-ii? Dar hetero?

  23. Pai probabil din cauza nivelului ridicat de estrogen in singe, homosexualii, vorbesc fara timbru, sunt afecatate coardele vocale. Trebuie ca nivelul de testosteron sa fie mai ridicat ca glasul sa fie de heterosexual.

  24. Păi, în acest caz, poate ar trebui să-i decorăm pe heterosexuali, dacă au atâta merite:
    http://enervant.wordpress.com/2008/03/18/medalii-si-diplome-pentru-heterosexuali/

  25. Nu intru pe blogul tau doar sa ma enervez, ca doar asta iti propui: sa-i enervezi e heterosexuali.

  26. Cine a angajat profisionalul de Gonta?mii greta cind il aud la N4 cade reitingu.

  27. Nu aveti dreptul sa-l kriticati pe tatal meu sunteti niste ….

  28. Si sinteti paliti de avioane homosexuali si va apuka sunteti prosti…

  29. Si N4 e un tele-canal foarte bun are un raiting foarte mare…

Lasă un răspuns

