Sondaj interesant, rezultate descurajatoare

Pe Agenda.md văd un sondaj inedit şi răspunsurile la el. recunosc, am votat şi eu cu majoritatea şi mă sperie că lumea înţelege situaţia ca mine, deci lucrurile stau rău de tot, avînd în vedere că pe net circulă pupulaţie reprezentativă, adică nu foarte implicată, nu foarte afectată de starea de lucruri, nu tocmai perspicace să înţeleagă ce se întîmplă, deloc curajoasă să recunoască ce crede.

Iată că acest sondaj relevă o faţetă ascunsă a societăţii şi vremurilor de azi, şi acest aspect mă înfricoşează.

5 Răspunsuri

  1. Am votat „sper că nu”, dar , analizînd cum evoluează din 2001 regimul criminal al lui Voronin, „mă tem că da” şi eu😦.

  2. am votat si eu „sper ca nu” , in speranta c atotusi nu s eva ajunge la un asemenea stadiu..al nondemocratiei ..

  3. Aţi văzut că linguşitorul de Nichituş are blog, nu doar emisiune perenă la Radio Nova? Am ascultat azi cu uimire amisiunea asta http://victornichitus.podOmatic.com/entry/2008-09-15T02_36_12-07_00
    Mirat mi-s de cum şi-a schimbat tonul lui Victoraş de cînd nu l-am mai auzit, dar şi de ce spune Roşca…

  4. Eu observ ca Rosca a adoptat si utilizeaza extrem de natural sintagma „poporul Republicii Moldova”. Ce popor?

  5. Popor modern – populaţia unui stat, după model american, sovietic, britanic.
    Un politician e de înţeles, mai ales unul prins la colţ şi şantajabil, dar de ce fac astfel de compromisuri intelectuali liberi, tinerii, care ar trebui să fie curajozi, măcar din teribilism?

Lasă un răspuns

